BasBQ
Beef en Steak

Adana Kebab

Mac

Gerijpt

Zo, dat ziet er verrukkelijk uit Piet.
Gaat hier zeker op mijn lijstje.
Thx

Mac

Zou het veel verschil maken, als je het in een blender maakt i.p.v. in een gehaktmolen ?

Dominique

BBQ Junkie

Als je het gehakt in een blender maakt, bedoel je Marcel? Ja dan word het een soort plakkerige smurrie gelijk aan smeerworst zeg maar. Wat je wel zou kunnen doen is de groenten even in de blender, maar ook niet helemaal tot soep draaien want dan word het geheel erg nat. Als je geen gehaktmolen hebt, zou ik er eigenlijk voor kiezen om de groenten gewoon heel fijn te hakken met een mes voor het beste resultaat.

Nosmo

Gerijpt

@Mac: Zoals Dominique al zei, vlees niet in de keukenmachine malen, de ui en paprika kun je wel fijn hakken in de keukenmachine maar niet helemaal tot babyvoeding pureren! Een beetje slager heeft gewoon lamsgehakt in het assortiment.

@Dick: De koriander is gemalen zaad. Ik zal het recept even bijwerken.

Frits

Administrator
Forumleiding

Piet, geweldige foto's van geweldig eten, dit recept ga ik ook eens proberen :)

Dominique

BBQ Junkie

Nosmo zei:
@Dominique: Die zijn inderdaad erg mooi, je mag voor mij ook wel zo'n setje regelen als je dat wilt.

Zoon belde net, de shaslikpennen zijn in tha house! hij neemt ze morgen mee, als hij komt eten.

Nosmo

Gerijpt

OH, happy happy joy joy. ;D

HappyDance.gif

Ik zal even aan mevr. Nosmo vragen of ze contact met jou wil opnemen om de zaken even financieel en verzend technisch te regelen.

Boldeagle

Gerijpt

Verdorie, daar is niks mis mee, gelukkig heb ik hier nog een plat setje spiezen liggen  ;D

Nosmo

Gerijpt

Misschien ga ik dit wel maken op de meating in september. Of anders homemade worst.

Bovenaan Onderaan