Beef en Steak

Accessoires voor de Bastard

Kornelito

Tondelzoeker
Aangezien ik nog wel een maand en half geduld moet hebben tegen m'n Bastard geleverd wordt, wil ik al enkele accessoires kopen, Zo moet ik dat niet allemaal in eens gaan doen als ie er uiteindelijk dan is.

Ik dacht aan:
- Gridlifter
- Handschoenen
- 2 halve druippannen
- 2 halve gietijzeren roosters
- 1 paellapan (klinkt niet essentieel, maar hier wordt in de zomer vaker paella gemaakt. Waarom niet op de kamado dan 😁)
- deftige houtskool

We doen ook graag eens hamburger met kaas er over of braadworst met gebakken ui... Voor groepen.. Ik vroeg me af of ik 2 halve plancha/ griddle neem, of 1 hele plancha. Wat denken jullie?

Zijn er nog essentials waar ik nog niet aan gedacht heb?

Dutch oven
Skillet?
En een rotisserie is inderdaad heeeel leuk!

Kijk even naar dit filmpje van Noskos.
Er zijn vaak goedkopere / betere alternatieven dan ze in de reguliere BBQ shops verkopen.
Goede houtskool is een no brainer ;)
Thermometer voor op het rooster, kerntemperatuur en een snelle is ook fijn om te hebben.
Voor de rest zou ik rustig aandoen.
Alles is mooi en leuk maar waar de een kiest voor een spit wordt jij blij van een paella pan.

Aangezien ik nog wel een maand en half geduld moet hebben tegen m'n Bastard geleverd wordt, wil ik al enkele accessoires kopen, Zo moet ik dat niet allemaal in eens gaan doen als ie er uiteindelijk dan is.

Ik dacht aan:
- Gridlifter
- Handschoenen
- 2 halve druippannen
- 2 halve gietijzeren roosters
- 1 paellapan (klinkt niet essentieel, maar hier wordt in de zomer vaker paella gemaakt. Waarom niet op de kamado dan 😁)
- deftige houtskool

We doen ook graag eens hamburger met kaas er over of braadworst met gebakken ui... Voor groepen.. Ik vroeg me af of ik 2 halve plancha/ griddle neem, of 1 hele plancha. Wat denken jullie?

Zijn er nog essentials waar ik nog niet aan gedacht heb?

Een grid lifter zou ik lekker in de winkel laten liggen. Ik zou dan eerder investeren in goede bbq handschoenen of las handschoenen. Dan til je alles er zo uit om dan vervolgens je ding te doen.

Ik ben voor een halve gietijzeren plancha en halve gietijzeren rooster gegaan. Dan kun je wat makkelijker combineren.
Die gridlifter vind ik een super ding, zou deze niet graag missen. Vette roosters pakken toch minder mooi met handschoenen aan.
Druippannen gebruik ik dan weer niet, pak daar wel wegwerp alu bakjes voor.
Verder inderdaad thermometer(s) en goede kolen.

Maar wat ik me wel afvraag, waarom anderhalve maand levertijd?

Ik ben voor een halve gietijzeren plancha en halve gietijzeren rooster gegaan. Dan kun je wat makkelijker combineren.
Die gridlifter vind ik een super ding, zou deze niet graag missen. Vette roosters pakken toch minder mooi met handschoenen aan.
Druippannen gebruik ik dan weer niet, pak daar wel wegwerp alu bakjes voor.
Verder inderdaad thermometer(s) en goede kolen.

Maar wat ik me wel afvraag, waarom anderhalve maand levertijd?
Zijn 2 halve plancha's naast elkaar doenbaar?
Ik heb een meubel besteld,en daar bij de BBQ. Op het meubel is het een beetje wachten. Maar ik vind dat niet zo erg 😊

Terug
Bovenaan Onderaan