McPeet zei:(#danbenikjarigenmagikweerbbqenvoortigman)
=))
Dus jij hebt dat ook....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
McPeet zei:(#danbenikjarigenmagikweerbbqenvoortigman)
Yep, wat hebben we het zwaar he B-)Ridevi71 zei:McPeet zei:(#danbenikjarigenmagikweerbbqenvoortigman)
=))
Dus jij hebt dat ook....
McPeet zei:Yep, wat hebben we het zwaar he B-)Ridevi71 zei:McPeet zei:(#danbenikjarigenmagikweerbbqenvoortigman)
=))
Dus jij hebt dat ook....
McPeet zei:Deze vandaag gemaakt en door ons als erg lekker gekwalificeerd. Zo lekker dat ik hem de 13e weer ga maken (#danbenikjarigenmagikweerbbqenvoortigman)
en dat ze hem gisteren allemaal erg lekker vondenDominique zei:McPeet zei:Deze vandaag gemaakt en door ons als erg lekker gekwalificeerd. Zo lekker dat ik hem de 13e weer ga maken (#danbenikjarigenmagikweerbbqenvoortigman)
En dat ik dat dan pas de 14e lees....
Jet zei:Hmmmm zie dit recept nu pas :-? ik ben niet van de gekookte aardappelen (alleen in de stamppot zuurkool of stamppot andijvie) maar aardappelen die leuk aangekleed zijn zoals deze salade vind ik wel lekker, zal deze eens snel proberen.
Jet zei:Ha Domi, gisteren de aardappelsalade gemaakt volgens jouw recept en we vonden hem SUPER lekker :x dit is een blijvert
Ik heb Rosevalletjes gebruikt maar wel geschild, wij zijn niet zo van de aapieschillen ik heb 3 tuinkruiden boullionblokjes gebruikt maar later verder geen zout meer toegevoegd. Heerlijk gegeten met een Picanha steak, champignons gegaard in kruidenboter dit alles van de Q en een tomatensalade erbij, het was smullen
Hans zei:'t is een blijvertje hoor. zeker 's zomers als het lekker warm is.
Dominique zei:Hans zei:'t is een blijvertje hoor. zeker 's zomers als het lekker warm is.
Fijn! Als jij dan nu even de warmte regelt....
Hans zei:Dominique zei:Hans zei:'t is een blijvertje hoor. zeker 's zomers als het lekker warm is.
O.K. Ga ik m'n best voor doen, maar beloof niets.
Jet zei:Hans zei:Dominique zei:Hans zei:'t is een blijvertje hoor. zeker 's zomers als het lekker warm is.
O.K. Ga ik m'n best voor doen, maar beloof niets.
Hans doe maar rustig aan met de warmte, want dat betekend ook meer zon en daar kan mijn bleke zonneallergie huidje niet tegen en dan krijgen we ook weer al die vliegende stekende insecten :-S.....................deze week weer Domi salade, want warm of koud weer altijd Domi aardappelsalade weer
Ewald zei:Domi's aardappelsalade is vanavond weer in de herhaling gegaan, ik kan maar 1 ding zeggen: Johma en consorten L-) , eat your heart out.
Domi bedankt, Domi bedankt, Domi, Domi, Domi ,bedankt. =D>
Geniet ervan!Bedankt voor het delen. Hij staat momenteel af te koelen voor morgen. Lekker een fris bij gerecht voor een procureur steak met stroganoff saus.
Het voor proeven was al een feest. Top recept.