Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bedankt voor de info noskos, is goed gegaan aansteken platesetter erop rooster en vlees. Binnen het half uur op 160 Gr en goed te regelen als de ketel niet te heet is.
Let op het is geen rocket science, gewoon als je ken branden dan kan je vlees erop bij low and slow.
Voor pizza duurt het langer omdat de steen door en door warm moet zijn.
Had nog wel even een vraag over de bastard, zag net dat de dome deksel niet goed op de ketel past.
Zal het proberen uit te leggen:
Als ik de dom deksel dicht doe steekt die over de rand, kan ik dat afstellen? Zie dat het vilt aan de buiten kant niet ingedrukt is. Heb geen lekkage. Maar irriteerd mij.
Geen idee! Die van mij zit goed, dus nooit de behoefte gehad om aan de schroeven te draaien. Misschien even contact opnemen met je verkooppunt of Bastard?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.