BasBQ
Beef en Steak

Aankoopadvies gevraagd

Ceriel zei:
RvH6511 zei:
Dat ben ik met je eens echter Bruinewou geeft aan een student te zijn en niet veel geld te hebben.
Met een beetje gebruik van wat hulpmiddelen kun je al ver komen.

bruinewou zei:
Budget: ongeveer 350 euro tot max 500 met meer eigen inleg.
Het gaat goed met de studenten  ;)
Dat is dan anders dan in mijn tijd Ceriel. =))
Niet goed gelezen in ieder geval  :-O
 
Low & Slow zal dan wel prima lukken, maar gaan High & Fast gerechten dus boven de 160 gr. C ook op een UDS ?
Ik denk m.n. aan temperatuur, snelheid van opwarmen en brandstof gebruik?  :-?
[/quote]

Mee eens. Niet helemaal optimaal.
Ik heb toch wel mooie voorbeelden gezien van oa een tot UDS omgebouwde Heinz bbq.
Dan kan je prima grillen op hoge temp.
Voor een lager budget kan je best leuke dingen doen.
 
Ook ik zou de Weber 57 aanbevelen. Mogelijkheden genoeg, en zeker voor een beginnende Q'r een prima keuze!
Online zijn de zo rond de 240 euro te vinden.

Succes met je keuze
 
Veen zei:
Ook ik zou de Weber 57 aanbevelen. Mogelijkheden genoeg, en zeker voor een beginnende Q'r een prima keuze!
Online zijn de zo rond de 240 euro te vinden.

Succes met je keuze
Zou even kijken of je iemand kan vinden met een berg aan ING rentepunten, want dan kan je er veel goedkoper dan ?240 aankomen  :D

https://rentepunten.ing.nl/product/search/6478167?nb=20&page=1&query=weber#91707
 
Bij de bbqshop van coronel zag ik in de nieuwsbrief de MT gbs voor net geen 240 staan (ivory)
 
Super bedankt voor alle reacties! Het wordt de weber 57 uit de rentepuntenwinkel. Helemaal vergeten dat die bestond, scheelt zo 60 euro! Kan bijna niet wachten om hem aan te steken, helaas ben ik pas over twee weken jarig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan