BasBQ
Beef en Steak

Aangenaam

W

Woutz

Gast
Hallo allen,

Bij deze zal ook ik mij even voorstellen als nieuwe aanwinst van het genootschap.
Mijn naam is Wouter Simons, 24 jaar en wonend in Bergen op Zoom. Ik heb altijd al van een goed stuk vlees genoten maar barbecuen heb ik altijd meer als gezelligheid ervaren dan als lekker eten omdat mijn vader blijkbaar niet bepaald aanleg blijkt te hebben voor het bereiden van een mals stukje vlees. Wanneer er bij mijn vriendin thuis de bbq aan wordt geslingerd ben ik degene die het vlees voor zijn rekening neemt. Tot mijn grote genoegen krijg ik steeds meer de handigheid om kipspiesjes nog lekker sappig te laten en de burgers niet van buiten te laten verbranden terwijl ze van binnen nog rauw zijn. Ik ben dus gemotiveerd om het bbq-en beter onder de knie te krijgen en me ook wat meer te verdiepen in de verschillende methoden aangezien ik nu niet anders doe dan direct grillen (wel met de briketten aan ??n kant om een hete en minder hete zone te cre?ren maar verder dan dat ben ik nooit gegaan.
Ik wil het meteen goed gaan aanpakken met een Weber One-Touch Premium 57cm (met rentepunten van ING voor maar 137,95) om lekker mee te gaan experimenteren en ook op het gebied van het indirecte grillen wat ervaring op te gaan doen.
Ik zal veel vragen naar de voor jullie bekende weg om het bbq-en me stap voor stap eigen te kunnen gaan maken.

Bij deze alvast bedankt voor de vele lessen die ik hier zal gaan leren.

Groetjes Wouter.
 
hoi Wouter,
welkom bij dit edele genootschap.
mooie bbq, ga je veel plezier aan beleven
 
Hoi Wouter,

Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Hoi wouter, van harte welkom. Mooie Q ga je een hoop leuke dingen mee doen. Succes met je zoektocht hier
 
Welkom Wouter :p
 
Welkom! Je zal hier een hoop tip en trucs opdoen.
 
Welkom Wouter en veel plezier hier!!!
 
welkom en die otp57 is echt geweldig om mee te werken.

is die ing toch nog ergens goed in  ;)
 
Welkom Wouter!
 
Leuk dat je hier komt buurten Wouter, en met die lessen komt het allemaal goed hier.  :)
Welkom

Mac
 
Welkom! Ga genieten van je OTP. Ik ben zelf ook nog niet zo lang bezig, maar afdoende leert men!
 
Hoi Wouter, welkom hier
 
Welkom Wouter, enjoy here!
 
Van harte welkom Wouter!
 
Terug
Bovenaan Onderaan