BasBQ
Beef en Steak

Aangenaam kennis te maken

 

BaliBiker

Vuurmaker
Berichten
86
Al drie maanden geniet ik van dit mooie forum. Dagelijks lees ik alle nieuwe topics. Wat heb ik in die tijd veel mooie dingen voorbij zien komen zeg. Van knappe DIY projecten tot de heerlijkste stukjes vlees. Ik vind het bijzonder knap wat sommige onder jullie allemaal van die barbecue weten te halen.

Maar goed; even voorstellen. Ik ben Jeroen, 43 jaar, getrouwd, twee kinderen, een hond en een Weber Compact 47 van 8 jaar oud. Toen ik mijn Weber kocht en een keus moest maken tussen de verschillende soorten Webers had ik geen idee waarom men ?berhaupt meer nodig zou hebben dan de voordeligste uitvoering. Die speklapjes die maak je overal op klaar. Maar, hoewel ik nog best tevreden ben over mijn Weber, snap ik nu wel waarom je voor een uitgebreidere versie zou kiezen.

Na het lezen van jullie berichten ben ik zelf ook aan de slag gegaan met heerlijke stukken vlees. Zo heb ik de lekkerste spareribs ooit (door mij gegeten) gemaakt en heb ik en heb ik ook mijn eerste Pulled Pork gemaakt. Ik zal het verslag hiervan met jullie delen in de daarvoor bestemde plaats.

Ik kijk ernaar uit om verder te experimenteren, veel van jullie te leren en vooral te genieten.
Rest mij nog mijn complimenten over te brengen op de moderatoren. Jullie hebben een prachtig forum opgebouwd.  =D>
 
Van harte welkom hier Jeroen!!
 
Hoe meer Jeroenen, hoe meer vreugde!
Welkom dus.
Groeten van Jeroen, 43 jaar, ook getrouwd, slechts ??n kind, geen hond. Verschil moet er zijn :)
 
Jeroen, Welkom op deze hangplek voor bbq verslaafden
 
hoi Jeroen,
welkom bij dit edele genootschap
 
Hoi Jeroen, welkom bij het BBQ Genootschap
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Terug
Bovenaan Onderaan