Hoi...
De zakjes pp waren op in de vriezer..dat kan natuurlijk niet. Gauw bij maken die hap!!
Ik had 2 procureurs van 2.5 kilo. Hier snel het harde vet van afgesneden, en ge injecteert met kosmos pork soak.
Vervolgens Gerubt met een of andere buttrub. Leuke was dat deze (mosterd)geel was ipv (paprika)rood.
Meteen de joe aangestoken.. rond half 10 was alles op tempratuur. Een flinke chunk kers..en een handje vol eik er bij..
Na een uurtje ff kijken..ja hoor meteen tijd om te sprayen..
Toen ze de 70 graden aan tikken..was het tijd om ze alvast lekker in te smeren met een sausje..
Dit heeft een klein uurtje liggen opdrogen..
Daarna zijn de porkies in de folie gegaan
De een liep al snel 10 graden voor op de ander..zo zie je maar weer.. dat het nooit het zelfde gaat.
Bij 93 graden de prik test gedaan..
Oewwww.. bijna bijna..maar nog net niet.
Bij 0 weerstand gingen ze er af.
Even ademen..en zo de koeltas in..en.die in een tempex doos.
Na 1.5 uur kon ik me niet meer inhouden..
Zo..ik ben tevreden..even pullen..
Nou super zacht!! Tijd voor een broodje..
Witte kool met rode azijn dressing , pp en blues hogg rasberry chipotle..
Nog een Close upje natuurlijk
Nou.. bijzonder goed gelukt.. geen harde stukken..zeer smaakvol ..en niet droog..
Nou wat wil een mens nog meer. .
De rest gaat zo in de vacuüm..de vriezer in.
Dank voor het lezen.
De zakjes pp waren op in de vriezer..dat kan natuurlijk niet. Gauw bij maken die hap!!
Ik had 2 procureurs van 2.5 kilo. Hier snel het harde vet van afgesneden, en ge injecteert met kosmos pork soak.
Vervolgens Gerubt met een of andere buttrub. Leuke was dat deze (mosterd)geel was ipv (paprika)rood.
Meteen de joe aangestoken.. rond half 10 was alles op tempratuur. Een flinke chunk kers..en een handje vol eik er bij..
Na een uurtje ff kijken..ja hoor meteen tijd om te sprayen..
Toen ze de 70 graden aan tikken..was het tijd om ze alvast lekker in te smeren met een sausje..
Dit heeft een klein uurtje liggen opdrogen..
Daarna zijn de porkies in de folie gegaan
De een liep al snel 10 graden voor op de ander..zo zie je maar weer.. dat het nooit het zelfde gaat.
Bij 93 graden de prik test gedaan..
Oewwww.. bijna bijna..maar nog net niet.
Bij 0 weerstand gingen ze er af.
Even ademen..en zo de koeltas in..en.die in een tempex doos.
Na 1.5 uur kon ik me niet meer inhouden..
Zo..ik ben tevreden..even pullen..
Nou super zacht!! Tijd voor een broodje..
Witte kool met rode azijn dressing , pp en blues hogg rasberry chipotle..
Nog een Close upje natuurlijk
Nou.. bijzonder goed gelukt.. geen harde stukken..zeer smaakvol ..en niet droog..
Nou wat wil een mens nog meer. .
De rest gaat zo in de vacuüm..de vriezer in.
Dank voor het lezen.