BasBQ
Beef en Steak

400 broodjes pulledpork

 
 

Jw

Stoker
Berichten
443
Laats een leuk feestje in Leiden!

afgelopen drie oktober kregen twee vrienden en ik een leuke uitdaging, 400 broodjes pulled pork maken en verkopen.
natuurlijk was de planning om alles haar fijn vast te leggen :D......maar heb uit eindelijk toch maar besloten om er een inpressie van te maken

Twee dagen voor het evenement begonnen met het maken van de koolsla (volgens het inmiddels bekende recept van Dominique)


De nacht voor het evenement gaan draaien door vast een aantal procureurs te gaan garen.
We hebben er voor gekozen sommige procureurs vast 10 uur te geven op een temperatuur van 110 C, ze daarna inpakken in folie en thee doeken en thermoboxen. en ze op locatie verder af te garen dit ging perfect.



we stonden op een plein waar continu ongeveer 1500/2000 mensen stonden, en dat hele plein was naast mensen volledig gevuld met de heerlijke aroma van de langzaam garende procureurs.
naast ons stond iemand sate te verkopen uit een bain-marie ......en die was zo gezegd niet blij :D :-S






broodjes waren top!!! we hebben een hoop nieuwe pulled pork fans in Leiden.....uiteindelijk helemaal los verkocht



 
Leuke impressie van een mooi dagje zo te zien.
Zijn jullie dezelfde club die ook ??n keer in de maand bij Lemmy's biercaf? staan?
 
El Fumarole zei:
Leuke impressie van een mooi dagje zo te zien.
Zijn jullie dezelfde club die ook ??n keer in de maand bij Lemmy's biercaf? staan?

klopt helemaal El fumarole, eind november staan we er weer! dan thankgiving style met mooie kalkoenen.
 
Flinke klus. Maar lekker hoor
 
Wauw! Stoer hoor zulke aantallen! Lekker!
 
Mooi resultaat, heren.
En dat die sat? verkoper niet blij was met jullie kan ik me wel voorstellen.
 
Jw zei:
El Fumarole zei:
Leuke impressie van een mooi dagje zo te zien.
Zijn jullie dezelfde club die ook ??n keer in de maand bij Lemmy's biercaf? staan?

klopt helemaal El fumarole, eind november staan we er weer! dan thankgiving style met mooie kalkoenen.
Vind ik leuk :)
 
top prestatie  :)
 
Nice !
 
Terug
Bovenaan Onderaan