Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tijd voor een tripje naar TirolNooit van gehoord maar ziet er smakelijk uit
Klopt, de crux ligt op het samen komen van alles. Alles op hoog vuur kan hectisch zijn. Zag wel een beetje op om het op de bbq te maken. Maar eerlijk gezegd viel het mee. Ik zie leuke dingen voor de zomer komen met gasten waar je live zo'n pannetje maakt.
Hier is mijn vrouw Duits, dus regelmatig Duitse kost op het menu. Gekke is wel dat ik vaak Duits kook en mijn vrouw weer een kei is in gehaktballen![]()
Een keertje op vakantie in Tirol en je kan het daar gewoonweg niet missen.Totaal onbekend voor mij, maar wat ziet het er fantastisch uit zeg
Deze komt hoog op de todo
Dan voor het delen. Toppertje
Mijn ouders zijn gescheiden en mijn moeder heeft een transportfirma gehad met mijn toenmalige stiefvader (ondertussen overleden) en we reden voor een Oostenrijkse transporteur. Dus als ik in de vakanties bij mijn moeder was en er waren chauffeurs die verlof hadden, dan ging mijn moeder en stiefvader in de plaats rijden. En ik dus mee. Zo ging ik vaak in de vakanties dan op een week 2 x op en af. Erg vond ik dat niet, want altijd lekker etenWe hebben het een keertje gegeten in de Muttekopfhütte (Imst). Wandeling van een paar uur om er te komen en dan heerlijk genieten van zo'n pannetje lekkers. Soms waren de maaltijden het lekkerst in afgelegen berghutten. Zal ook wel gedeeltelijk de voldoening geweest zijn van de wandeling maar af en toe ook wel de toewijding van zo'n Berghüttenbesitzer.