hey allen!
Vandaag vroeg op gestaan om voor de 2e keer pulled pork te maken,
dit volgens het recept van BBQ nl/Noskos de wedstrijd pulled pork. die was de eerste keer geslaagd dus samen met de coleslaw en de uitjes in het zuur mijn ouders/broer en zus blij gemaakt.
het ging wel niet helemaal goed en misschien hebben jullie een tip voor mij.
- nadat ik de varkensnek in de folie had gewikkeld kreeg ik mijn kamado niet meer boven de 85 graden. uiteindelijk de platesetter e.d. er even uitgepakt en zag ik dat eigenlijk de kolen aan de zijkant niet door het middelste vuur aan werden gestoken. ik gebruik een kolenmandje zonder divider in het midden maar dit is niet de eerste keer dat ik hier last van heb. ik gebruik " kamado kolen" van die vrij groten brokken.
de foto's zijn niet van de beste kwaliteit ik voel mij altijd een beetje vreemd als ik fotogeniek met eten bezig ben
Gisteren geïnjecteerd en voorzien van de rub daarna goed ingepakt
even bewonderen
na 5 uurtjes op de BBQ
Voor het inpakken met folie
na het rusten
effe de handen uit de mouwen,
en het eind resultaat.
al met al van half 9 tot ongeveer half 7/7 uur bezig geweest.
had graag nog de broodjes opgemaakt voor een Instagram foto maar er waren een paar mensen hangry die wilden eten.
Vandaag vroeg op gestaan om voor de 2e keer pulled pork te maken,
dit volgens het recept van BBQ nl/Noskos de wedstrijd pulled pork. die was de eerste keer geslaagd dus samen met de coleslaw en de uitjes in het zuur mijn ouders/broer en zus blij gemaakt.
het ging wel niet helemaal goed en misschien hebben jullie een tip voor mij.
- nadat ik de varkensnek in de folie had gewikkeld kreeg ik mijn kamado niet meer boven de 85 graden. uiteindelijk de platesetter e.d. er even uitgepakt en zag ik dat eigenlijk de kolen aan de zijkant niet door het middelste vuur aan werden gestoken. ik gebruik een kolenmandje zonder divider in het midden maar dit is niet de eerste keer dat ik hier last van heb. ik gebruik " kamado kolen" van die vrij groten brokken.
de foto's zijn niet van de beste kwaliteit ik voel mij altijd een beetje vreemd als ik fotogeniek met eten bezig ben

Gisteren geïnjecteerd en voorzien van de rub daarna goed ingepakt
even bewonderen
na 5 uurtjes op de BBQ
Voor het inpakken met folie
na het rusten
effe de handen uit de mouwen,
en het eind resultaat.
al met al van half 9 tot ongeveer half 7/7 uur bezig geweest.