Beef en Steak

.

Mooi filmpje.

In Nijmegen zit restaurant Wally. Daar maken ze het vlees voor hun hamburgers iedere dag zelf en ook de broodjes worden door hun zelf gebakken, alle spullen worden in principe regionaal gekocht.

Een aanrader mocht je ooit in Nijmegen zijn.

Heerlijk! leuk om zo heel het proces te zien

Heb net gegeten maar krijg alweer honger

En hier een foto hoe een echte hamburgertent er van binnen uit hoort te zien (volgens mijn bescheiden mening)
Voor Corona een klein weekje New York gedaan (blijft mijn lievelingsstad) en kwamen dit verborgen pareltje tegen, in de lobby van een hotel achter een rood gordijn kom je in de burger joint. Was nog een hele zoektocht om deze te vinden.
Een typisch Amerikaanse hamburgertent met super lekkere burgers, heel erg simpel (soort van smashburgers) maar o zo lekker. Daarnaast ook nog een paar lekkere ipa’s van de tap, echt na een avondje in de stad echt een superafsluiter. Zijn hier toen twee keer geweest in die week .

221b55332971d737558edfa108ad8544.jpg

YouTube:

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mooi filmpje.

In Nijmegen zit restaurant Wally. Daar maken ze het vlees voor hun hamburgers iedere dag zelf en ook de broodjes worden door hun zelf gebakken, alle spullen worden in principe regionaal gekocht.

Een aanrader mocht je ooit in Nijmegen zijn.

Bedankt Frits, altijd handig om in een motor rit te plannen 👍🏻

Een filmpje hoe het zou moeten zijn in een hamburger restaurant.

Ik ben normaal niet zo lang te boeien maar wat een gaaf filmpje zeg!!!

En hier een foto hoe een echte hamburgertent er van binnen uit hoort te zien (volgens mijn bescheiden mening)
Voor Corona een klein weekje New York gedaan (blijft mijn lievelingsstad) en kwamen dit verborgen pareltje tegen, in de lobby van een hotel achter een rood gordijn kom je in de burger joint. Was nog een hele zoektocht om deze te vinden.
Een typisch Amerikaanse hamburgertent met super lekkere burgers, heel erg simpel (soort van smashburgers) maar o zo lekker. Daarnaast ook nog een paar lekkere ipa’s van de tap, echt na een avondje in de stad echt een superafsluiter. Zijn hier toen twee keer geweest in die week .

YouTube:

Thanks voor de tip. Ik mag voor mijn werk 1-2 x per jaar naar de VS. We zitten een klein uur van hartje New York, dus een city trip is vaste prik. Deze komt zeker op mijn lijstje, naast Katz’s voor een pastrami on Rye 😉.
Hopelijk kan ik snel weer die kant op

Duidelijk level Asian
Wat gaaf om te zien dat men perfectie nastreeft.

Super Zalig Filmpje, Dank voor het delen!

Komt er ook een deel 2 van dit filmpje.?? kan je toch de hele dag naar kijken, heerlijk. Ineens zin in burgers voor ontbijt....

Heerlijk zijn ze daar. Echt heerlijk.

YouTube:

Ben hier in 2005 geweest denk ik, inderdaad lekkere eenvoudige burgers!

Terug
Bovenaan Onderaan