Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi filmpje.
In Nijmegen zit restaurant Wally. Daar maken ze het vlees voor hun hamburgers iedere dag zelf en ook de broodjes worden door hun zelf gebakken, alle spullen worden in principe regionaal gekocht.
Wally Nijmegen - Hamburgers - Beste Burgers - Restaurant
Wij geven om burgers. De beste hamburgers van Nijmegen, ook vega(n). Met dagelijks versgebakken briochebroodjes en biologisch vlees.www.restaurantwally.nl
Een aanrader mocht je ooit in Nijmegen zijn.
Een filmpje hoe het zou moeten zijn in een hamburger restaurant.
Thanks voor de tip. Ik mag voor mijn werk 1-2 x per jaar naar de VS. We zitten een klein uur van hartje New York, dus een city trip is vaste prik. Deze komt zeker op mijn lijstje, naast Katz’s voor een pastrami on Rye .Heb net gegeten maar krijg alweer honger
En hier een foto hoe een echte hamburgertent er van binnen uit hoort te zien (volgens mijn bescheiden mening)
Voor Corona een klein weekje New York gedaan (blijft mijn lievelingsstad) en kwamen dit verborgen pareltje tegen, in de lobby van een hotel achter een rood gordijn kom je in de burger joint. Was nog een hele zoektocht om deze te vinden.
Een typisch Amerikaanse hamburgertent met super lekkere burgers, heel erg simpel (soort van smashburgers) maar o zo lekker. Daarnaast ook nog een paar lekkere ipa’s van de tap, echt na een avondje in de stad echt een superafsluiter. Zijn hier toen twee keer geweest in die week .
YouTube:
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Wat een heerlijk filmpje. Echt yoga voor m’n brein om dit te zien
Een filmpje hoe het zou moeten zijn in een hamburger restaurant.
Heerlijk zijn ze daar. Echt heerlijk.In Nijmegen zit restaurant Wally. Daar maken ze het vlees voor hun hamburgers iedere dag zelf en ook de broodjes worden door hun zelf gebakken, alle spullen worden in principe regionaal gekocht.
Ben hier in 2005 geweest denk ik, inderdaad lekkere eenvoudige burgers!Heb net gegeten maar krijg alweer honger
En hier een foto hoe een echte hamburgertent er van binnen uit hoort te zien (volgens mijn bescheiden mening)
Voor Corona een klein weekje New York gedaan (blijft mijn lievelingsstad) en kwamen dit verborgen pareltje tegen, in de lobby van een hotel achter een rood gordijn kom je in de burger joint. Was nog een hele zoektocht om deze te vinden.
Een typisch Amerikaanse hamburgertent met super lekkere burgers, heel erg simpel (soort van smashburgers) maar o zo lekker. Daarnaast ook nog een paar lekkere ipa’s van de tap, echt na een avondje in de stad echt een superafsluiter. Zijn hier toen twee keer geweest in die week .
YouTube:
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ben hier in 2005 geweest denk ik, inderdaad lekkere eenvoudige burgers!