BasBQ
Beef en Steak

25% korting @ Praxis

 
 

groundhog667

Stoker
Berichten
406
Hoi,

Kwam er vanmorgen achter dat de Praxis momenteel 25% korting biedt op bijvoorbeeld Weber Premium Long Lasting briketten. Zojuist 3 zakken a 7Kg gehaald voor ?22,50.

Groetjes!
 
Ik heb zo ook zien staan voor dat geld en ben mooi doorgelopen. De Weber briketten gebruik ik alleen in uiterste nood. Geeft veel te veel as.
 
Ik ben ook niet zo'n fan van die Weber briketten, maar voor deze prijs....best aardig!
 
Lowietje72 zei:
Ik heb zo ook zien staan voor dat geld en ben mooi doorgelopen. De Weber briketten gebruik ik alleen in uiterste nood. Geeft veel te veel as.

Yep, zo zie je maar iedereen heeft zijn voorkeuren.
Komt idd een bak as vanaf maar ik kan er perfect de temperatuur mee controleren. Iets wat me om de 1 of andere reden bij (bijv) Black Ranch Charcoal voor geen meter lukt. Eerst krijg ik ze niet op temperatuur dan vliegt die omhoog en vervolgens niet meer omlaag te krijgen zonder emmer water :) (.... een ietsiepietsie overdreven wellicht  :D)
 
groundhog667 zei:
Lowietje72 zei:
Ik heb zo ook zien staan voor dat geld en ben mooi doorgelopen. De Weber briketten gebruik ik alleen in uiterste nood. Geeft veel te veel as.

Yep, zo zie je maar iedereen heeft zijn voorkeuren.
Komt idd een bak as vanaf maar ik kan er perfect de temperatuur mee controleren. Iets wat me om de 1 of andere reden bij (bijv) Black Ranch Charcoal voor geen meter lukt. Eerst krijg ik ze niet op temperatuur dan vliegt die omhoog en vervolgens niet meer omlaag te krijgen zonder emmer water :) (.... een ietsiepietsie overdreven wellicht  :D)

Maar je moet briketten ook niet met houtskool vergelijken. In een Weber werken briketten het makkelijkst en dan zijn kokos briketen weer fijner dan houtskool briketen en die zijn weer fijner dan bruinkool briketten (lees Weber). Maar ook met hele slechte briketen kan je goed barbecuen als je maar weet hoe je ermee om moet gaan.
 
Frits zei:
Maar je moet briketten ook niet met houtskool vergelijken. In een Weber werken briketten het makkelijkst en dan zijn kokos briketen weer fijner dan houtskool briketen

Zou dit niet gewoon zijn wat je gewend bent?
Ik kan de Outdoorchef veel beter constant houden vwb temperatuur met black ranch houtskool dan met flamy kokosbriketten.
 
Dennis het is precies wat je gewend bent.
 
Terug
Bovenaan Onderaan