BasBQ
Beef en Steak

25-26 mei - KCBS - Q ON THE CANAL BBQ Contest, UK

BBQguru

Sprokkelaar
Berichten
25
Q ON THE CANAL BBQ Contest in Leicestershire is afgelopen weekend als eerste KCBS gesanctioneerde in de UK aangemeld. Dit vind plaats in het weekend van 25 mei. yep in het zelfde weekend als het WK in Marokko.

Maar wie het low & slow in zijn bloed heeft weet wel welk kanaal wordt overgevaren.  ;)

Scott Lane (van Miss Piggy BBQ team) is de organisator en is op zoek naar teams en KCBS judges Dus voor info mail info@ukbbqa.com

 
Roadtrip!!!!!!
 
Dominique zei:
Roadtrip!!!!!!
Bedoel je dat je met jouw gebakje van Den Haag naar Marokko en dan naar Engeland gaat? :eek:
Da's lef hebben ;D. Met of zonder je eitje?
 
Jureren lijkt me wel enig. Vraag is natuurlijk hoe ik er kom, wat het kost enz enz. Maar het lijkt me wel leuk. Toch?
 
Gewoon doen, je hebt meer spijt van dingen die je niet gedaan hebt, dan van dingen die je gedaan hebt  ;)
 
Mail is onderweg.... Niet geschoten, enz enz.... :)
 
Mag ik mee? Mag ik mee?!?
 
Hetty wil ook :)
 
In de truttenschudder? Op de boot? Vliegen? Ik ga voor cheap, eerst uitzoeken wat en hoe. Ok?
 
Nee, weet je het zeker Frits ;)
 
Frits, Je kan er nog net bij in mijn auto'tje. Leo overdwars in het kofferbakje. Wie maakt ons wat. Ik rij. Dat is wel spannend.
 
Dan kunnen we ook gewoon meedoen natuurlijk ;)
 
Cheaptickets is ?98,- PP... Dit klinkt wel als iets leuks, maar is wel t weekend na de Tony..... Hmmmmm keuzes...
 
Jureren is minder vermoeiend dan meedoen Gerard. Ik zie eerlijk 2 wedstrijden in even zoveel weekenden niet zitten. Ik vind dit idee al stoer, om eventueel te jureren.
 
Dominique zei:
Frits, Je kan er nog net bij in mijn auto'tje. Leo overdwars in het kofferbakje. Wie maakt ons wat. Ik rij. Dat is wel spannend.

moet passen  :D
 
En waar vlieg je dan naartoe Gerard?
Met de boot van R'dam naar Hull, 3 personen ben je ongeveer ?110,- p.p. kwijt.
Vanaf daar is het nog maar 2 uur rijden.
 
noskos zei:
En waar vlieg je dan naartoe Gerard?
Met de boot van R'dam naar Hull, 3 personen ben je ongeveer ?110,- p.p. kwijt.
Vanaf daar is het nog maar 2 uur rijden.
Inclusief auto?
 
Ik heb een schoonzus in London, en daar gaan we vaak met de auto heen.
Zelf ga ik het liefst door de kanaal tunnel bij Calais.
Ben je voor een auto circa 130 euro kwijt en de hoeveelheid personen maakt niet uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan