BasBQ
Beef en Steak

21 juni Midzomer BBQ en Bierfestival Hillegom

 

haxquiz

Vuurmaker
Berichten
68
Bij deze wil ik graag een geheel nieuw evenement aankondigen. Op 21 Juni vind er in samenwerking met bierbrouwer Klein Duimpje, LetzQ en All Seasoned een BBQ en Bier evenement plaats in Hillegom. Er zullen minimaal 10 zuid Hollandse bierbrouwers aanwezig zijn waar een keur van mooie bieren te proeven zijn. Bij een goed biertje hoort natuurlijk BBQ dus hebben wij vijf BBQ teams uit de buurt uitgenodigd om alle mensen te voorzien van een lekker hapje.
De verdiensten van de hapjes vloeien voor 100% terug in de kas van de teams, dus die kun je ook komen steunen!

Teams die aanwezig zullen zijn;

De Rokende Reigers,
BBQGuru.nl,
Three men BBQ ,
LetzQ,
en All Seasoned BBQ team.

Tevens zullen de BBQ teams een wedstrijd met elkaar aangaan en wel een gerecht met kip, varken en een mystery gerecht. Wij hopen op mooi weer en op heel veel bezoekers en gezelligheid! Meer info is te vinden op Facebook en wij hopen jullie allemaal te verwelkomen https://www.facebook.com/bbqenbier?fref=ts

Uiteraard kan je hier ook vragen stellen, en hopelijk zien we elkaar op de 21e!

10259972_628995047177002_4387032956480644501_n.jpg

 
Ik kom zeker langs. Maar had er hier al over gelezen(dacht ik). Stond al in de agenda iig. Lekker in de buurt
 
Top Dennis! Kan ik met je mee rijden? Voor dat je het aan mij vraagt? ;-)
 
Helaas, heb die dag een vrijwilligersfeest waar ik voor zo'n 400 broodjes pulled pork mag gaan zorgen....
 
Het was heel gezellig, we hebben genoten van het bier en de heerlijke gerechten
 
Het was zeker gezellig en lekker ik kwam nog een paar bekenden tegen
 
Ik mis iets... Foto's! :p
 
Ik heb er maar 1, wilde ieder biertje op de foto hebben maar dat lukte niet haha
tu7umu3y.jpg
 
dennisb zei:
Ik heb er maar 1, wilde ieder biertje op de foto hebben maar dat lukte niet haha
tu7umu3y.jpg

Logisch dit was de laatste foto die niet bewogen was =)) =))
 
dennisb zei:
Ik heb er maar 1, wilde ieder biertje op de foto hebben maar dat lukte niet haha
tu7umu3y.jpg
Kijk, dat is het glas van de ware liefhebber!
 
Terug
Bovenaan Onderaan