BasBQ
Beef en Steak

2013 en we zijn begonnen!

 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.854
Nieuw jaar, lege teller, hier de eerste BBQ van het jaar, gewoon, simpele burgertjes...

burgertjes1.jpg
 
maar o zo lekker, je kan maar van de 0 (nul) af zijn  :)
 
Ja Leo, die 0 prikte als ik op mijn blog keek ;)
 
ja, die moet er heel snel weg
 
moet zeggen, sinds ik de q aan heb met dit weer.. de buren wel vaker komen praten en kijken :D
en telkens wat ben je nu weer aan het maken.. zelf ook met normale hamburgers hahahha...

Doe jij nog wat speciaals met de hamburgers, zijn dat voorverpakte of zelf gemaakte  ?
 
Dat is de cache software van mijn blog ;) Als je mijn blog hebt opgehaald dan krijg je tijdelijk die pagina te zien, dit om de database niet te zwaar te belasten. Mijn host was niet zo blij met me zomers :D In de dbase staat hij echt op 1.

@Kloenie, ik maak ze altijd zelf.
Pondje gehakt, gesnipperd uitje, 1,75 eetlepel rub, waar ik zin in heb, eetlepel ketchup of bbq saus, eetlepel worchestershire.
Mengen, in vieren delen (ongeveer 156 gram per burger kom ik meestal uit) even in de redneck hamburgerpers en klaar.
 
Ooops, ik loop nu al achter :'(
 
Mooi begin van het jaar!
 
Hmmm... Kan dan eenvoudig zijn, maar ziet er goed uit hoor Dennis!
 
"simpele" burgertjes zijn juist mooi van eenvoud...  ;)

En waarschijnlijk ontzettend lekker!
 
noskos zei:
Pondje gehakt, gesnipperd uitje, 1,75 eetlepel rub, waar ik zin in heb, eetlepel ketchup of bbq saus, eetlepel worchestershire.
Mengen, in vieren delen (ongeveer 156 gram per burger kom ik meestal uit) even in de redneck hamburgerpers en klaar.
Moet ik ook eens gaan proberen
 
Lekker, wil het toch ook eens proberen zelf burgers te maken.
 
JohanD zei:
Lekker, wil het toch ook eens proberen zelf burgers te maken.
Doen, zijn zoveel lekkerder dan welke dan ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan