BasBQ
Beef en Steak

1ste keer PP...

Ik leg de draad altijd gewoon onder de deksel door, misschien niet ideaal voor de draad maar ik gebruik goedkope meters, mocht er 1 kapot gaan vindt ik dat niet zo'n probleem.
Persoonlijk vind ik het een nadeel om de draad door de ontluchtingsgaten te doen omdat ik dan de deksel niet helemaal weg kan halen als ik dat wil, maar dat is mijn persoonlijke idee.
 
@ Holkers: Succes met je run!
 
Dank! Gaat vast lukken (positief blijven)

Daar gaat ie dan ! (om 05:30 heel vroeg vanmorgen)

21dmopi.jpg
 
Succes!
 
Veel plezier met het bereiden!
 
Je bent al aardig op weg denk ik. Succes met je run vandaag!
 
Succes vandaag, ik ga volgen!! :p
 
Ceriel zei:
Geen hitteschild rondom je snake? Succes verder!

Die heb ik om 7:00 uur geplaatst, was dit vergeten...

Al 2 buren aan de deur gehad of m'n schuur niet in brand stond. De blik als je vertelt dat je aan het bbq'en bent..
 
succes
 
Holkers zei:
Ceriel zei:
Geen hitteschild rondom je snake? Succes verder!
Al 2 buren aan de deur gehad of m'n schuur niet in brand stond. De blik als je vertelt dat je aan het bbq'en bent..
Staat je Q in de schuur?  :)
 
Tegen de schuur aan, uit het zicht.
 
Haha geweldig die bezorgde buren. Of zouden ze stiekem weten wat je aan het bereiden bent en hopen op een broodje PP ;)

Veel Q plezier en het resultaat gaat vast heel erg lekker gevonden worden!
 
En we zijn rond!

Toen het vlees op 74 graden was, in de glaze gezet, 2 uur laten liggen waarin er op temperatuur-basis geen enkele progressie was. Ik weet nu wat 'de zone' is en dan ben ik blij met de mogelijkheid van het inpakken.

Glaze:

t8adtv.jpg


Glaze 2 en een half uur laten karamelliseren en daarna n de folie:

6du340.jpg


Na dik 2 en een half uur in de folie, nieuwe jas aan en rusten:

2elcvh2.jpg


En toen was het feest:

PULLEN !!!

2akik5t.jpg


De jantje wat een werk zeg...

Maar hier ging het om:

29kz6zm.jpg



Resultaat: Overheerlijk! De smaken, de nasmaken, witte broodje en augurk snap ik helemaal, ik heb me eigenlijk helemaal ver-vreten... Zit met een knoopje los op de bank...

(sorry voor de foto-overload...)
 
Dat is prima gelukt, proficiat met je eerste PP en de knor die om de hoek staat, die vergeet je nooit meer!
Ziet er lekker uit  :)
 
Nooit genoeg foto's. Dat was genieten of niet dan? Proficiat met je knor.
 
Prachtig resultaat!
Hoor ik ergens een knorretje knorren?
 
Dat overeten herken ik ook wel. Lekker hoor. Alvast gefeliciteerd met je knorretje!
 
Terug
Bovenaan Onderaan