Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat je bij de temperatuur van je pit die je nu hebt dan toch wel minimaal een uurtje of 13-14 onderweg zult zijn, mogelijk zelfs iets langer.ThrowonD zei:Heb besloten om de eerste keer, nothing fancy te doen.
Het enige waar ik een beetje tegen op zie is de tijd...., die werkt op dit moment een beetje in het nadeel (denk ik).., zit nu op 4.5 uur, op een kerntemp van 66?C, en heb geen idee of ik een beetje op schema lig...
En aantal uren geleden al naar je geschreven: "it's your call", maar jij wilde het de eerste keer "zonder fancy dingen" zoals inpakken doen.ThrowonD zei:Op advies... van een aantal (whoehahahahaha), maar met hulp van mijn "lijntje" naar Frits... toch ingepakt!!!
Alles ff iets hoger gezet..., nu op naar de 88-90 ?C...
RedFox zei:En aantal uren geleden al naar je geschreven: "it's your call", maar jij wilde het de eerste keer "zonder fancy dingen" zoals inpakken doen.
Goed dat je nu naar het advies van een reeks Genootschapsleden luistert.
Anders moeten wij tot middernacht opblijven om je foto's te zien van het getrokken zwijntje
Tip: het is rond de 88-90C klaar als het klaar is, maar dan wel op het moment dat een sateh-pen er in glijdt als in zachte boter!