010rotterdam
Kooltjesharker
Lekker hoor
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van de mosterd proef je na bereiding weinig terug maar wanneer bv sambal gaat gebruiken proef je de sambal na bereiding nog steeds even pittig of heeft dat ook de neiging om er iets milder uit te komen weet jij dat?
Ik heb namelijk wat sambal in stock maar die is zeg maar echt “next level” als je daar bv bij nasi teveel van gebruikt dan proef je je eten niet meer maar de smaak van die sambal is wel erg lekker.
De mosterd proef je eigenlijk niet terug is mijn ervaring. De kwaliteit daarvan voegt dus ook niet veel toe. In je aflak saus heeft het veel meer invloed.Ben ik ook benieuwd naar...
En hoe zit het met Dijon mosterd als binder?
Nu ik toch met kruidenmengsels bezig ben hoe maak jij chipotle poeder dan? Is het niet makkelijker om dat gewoon te kopen?Voor het pitje gebruik ik chipotle poeder. Is makkelijk zelf te maken, goed te bewaren, en als je dat door je rub doet kun je zelf kiezen met de hoeveelheid van een klein pitje tot ik heb een waterslang nodig om mn mond te koelen.