Gisteren kreeg ik de Platesetter en drippan voor m'n Grill Guru Compact binnen en uiteraard moest dit gelijk getest worden met een BCC!
Ik heb de Basis Barbecue Rub gemaakt van Noskos (enigszins op gevoel, want nog geen nauwkeurige weegschaal) en deze gebruikt voor de kip. Verder heb ik wat tijm en knoflook naar binnen gedrukt en wat boter onder de huid.
Tijd om de GGC op te gaan. Ik heb gelijk wat opperdoesjes, paprika, rozemarijn en knoflook in de drippan gegooid. Na een klein uurtje de champignons erbij:
Nog heel ffies de champignons wat laten garen en dit was 't eindresultaat:
Op zich niet geheel ontevreden over 't eindresultaat, maar aangezien de drippan gelijk op de platesetter zit werd dit te warm voor de opperdoesjes en waren die een beetje aangebrand. Tevens had ik net als velen 't probleem met de framesetter die klem kwam te zitten, dus het was nog een klusje om die drippan eruit te krijgen. Ik had er al een ticket over aangemaakt bij Grill Guru en een nieuwe vuurring is onderweg![Wink ;) ;)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png)
Ik heb de Basis Barbecue Rub gemaakt van Noskos (enigszins op gevoel, want nog geen nauwkeurige weegschaal) en deze gebruikt voor de kip. Verder heb ik wat tijm en knoflook naar binnen gedrukt en wat boter onder de huid.
Tijd om de GGC op te gaan. Ik heb gelijk wat opperdoesjes, paprika, rozemarijn en knoflook in de drippan gegooid. Na een klein uurtje de champignons erbij:
Nog heel ffies de champignons wat laten garen en dit was 't eindresultaat:
Op zich niet geheel ontevreden over 't eindresultaat, maar aangezien de drippan gelijk op de platesetter zit werd dit te warm voor de opperdoesjes en waren die een beetje aangebrand. Tevens had ik net als velen 't probleem met de framesetter die klem kwam te zitten, dus het was nog een klusje om die drippan eruit te krijgen. Ik had er al een ticket over aangemaakt bij Grill Guru en een nieuwe vuurring is onderweg
![Wink ;) ;)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png)