Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik merk vrij weinig verschil tussen 2 of 10 kilo qua tijd. Je voorbereiding en nazorg is wat langer, maar de tijd op de bbq was (vrijwel) hetzelfde voor mij.Mooi die 10 kilo zeg, ziet er super goed uit. Ik wil binnenkort eens 6 kilo maken. Heb al wel eens 2,2 kilo gemaakt. Dat duurde ongeveer 9,5 uur, zonder rusten. Enig idee hoeveel tijd het kost met 6 kilo en 10 kilo op 100 graden.
De hoeveelheid was meer dan genoeg. Heb er zelfs met burendag nog de buurt mee blij gemaakt.super.. mooi dit!
wat hoeveelheid betreft zit je denk ik ook wel goed hoor
Kennelijk was 600 gram vlees per persoon toch wat optimistisch...
Ik zelf vacumeer dit soort restanten altijd. Dan leg ik de gevacumeerde zak in een pan net niet kokend water voor een half uurtje of wat. Zo heb je het beste resultaat.uit de vriezer gewoon effe opbakke/warme in een pannetje neem ik aan?
Yes, ik warm het altijd op in een pannetjes met wat bbq saus en appelsap. Dat is vooral omdat ik bier niet lekker vindtuit de vriezer gewoon effe opbakke/warme in een pannetje neem ik aan?
Ik maak altijd voor 2 dagen en dan blijft er niks over voor in de vriezer volgende x maak ik wss dubbel voor voorraad