BasBQ
Beef en Steak

1.25kg Ribeye wagyu A5+ BMS12

Ik denk dat het een aardige rook boel wordt met alle vet sappen uit een wagyu die op je kolen vallen ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk
ja daar wordt je niet vrolijk van. En te dun on reverse sear te doen?
 
ja daar wordt je niet vrolijk van. En te dun on reverse sear te doen?
Op de foto zie je maar 1 helft in de pan ;) Was een aardig dik stuk. Ik zou het een keer moeten proberen. Deze methode bij Noskos vandaan en het heeft me niet teleurgesteld.
 
Echt heel tof !! Snap dat je ervan genoten hebt ! Niet omdat het moet, maar omdat het kan :p
 
Ik denk dat het een aardige rook boel wordt met alle vet sappen uit een wagyu die op je kolen vallen ;)

En maximaal Maillard in de skillet vanwege het grotere contact oppervlak.
Lijkt me een hele mooie ervaring!
 
Mooie steak. En dan gelijk 1250gr. Das een beste. Dan vind ik die €300 nog wel mee vallen. Ik dacht dat je al ruim €300 kwijt was voor een steak van 250gr. Waar koop je zo iets? Dat is nog wel op te brengen. Ik wil het toch eens gaan proberen. Lees en zie er zo ontzettend veel goeds over. Ik wil het toch eens proberen.
 
Mooie steak. En dan gelijk 1250gr. Das een beste. Dan vind ik die €300 nog wel mee vallen. Ik dacht dat je al ruim €300 kwijt was voor een steak van 250gr. Waar koop je zo iets? Dat is nog wel op te brengen. Ik wil het toch eens gaan proberen. Lees en zie er zo ontzettend veel goeds over. Ik wil het toch eens proberen.
Ha Bram. Wij hebben het via The Butchery.nl besteld. Het is inderdaad iets wat je gewoon een x gedaan moet hebben. Ik ken mensen die het nooit meer zouden doen, maar ook die het nu gewoon vaker kopen. Wij gaan het dit jaar nog een x kopen ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: Bram
Ik lees dit topic door en heb onmeunig heimwee naar afgelopen zondag! Lekker in de skillet gebakken Japanse a5 bavette...als dessert😋

20211226_201246.jpg
 
Wow wat een heerlijkheid. In Japan geweest en daar gegeten. Was toch al een dure vakantie laten we maar zeggen. Maar nog niet hier besteld vanwege de prijs. Maar was een prachtig stuk heb je daar zeg. Echt magistraal!
 
Terug
Bovenaan Onderaan