Ik denk dat het een aardige rook boel wordt met alle vet sappen uit een wagyu die op je kolen vallenLOLRooster bedoel ik
![]()
![Wink ;) ;)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png)
Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat het een aardige rook boel wordt met alle vet sappen uit een wagyu die op je kolen vallenLOLRooster bedoel ik
![]()
ja daar wordt je niet vrolijk van. En te dun on reverse sear te doen?Ik denk dat het een aardige rook boel wordt met alle vet sappen uit een wagyu die op je kolen vallen
Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk
Op de foto zie je maar 1 helft in de panja daar wordt je niet vrolijk van. En te dun on reverse sear te doen?
Ik denk dat het een aardige rook boel wordt met alle vet sappen uit een wagyu die op je kolen vallen![]()
Ja een heerlijk krokante buitenkantEn maximaal Maillard in de skillet vanwege het grotere contact oppervlak.
Lijkt me een hele mooie ervaring!
Ha Bram. Wij hebben het via The Butchery.nl besteld. Het is inderdaad iets wat je gewoon een x gedaan moet hebben. Ik ken mensen die het nooit meer zouden doen, maar ook die het nu gewoon vaker kopen. Wij gaan het dit jaar nog een x kopenMooie steak. En dan gelijk 1250gr. Das een beste. Dan vind ik die €300 nog wel mee vallen. Ik dacht dat je al ruim €300 kwijt was voor een steak van 250gr. Waar koop je zo iets? Dat is nog wel op te brengen. Ik wil het toch eens gaan proberen. Lees en zie er zo ontzettend veel goeds over. Ik wil het toch eens proberen.