Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zover ik kan nagaan is die begin 2025 ge-introduceerd en de Amerikaanse modellen hebben er ook nog een kolenrekje (Char rail) erbij die je op het kolenrooster kunt klikken om de kolen tegen te houden, net als bij de oude 57 modellen voordat de kolenmandjes werden ge-introduceerd.
Echt jammer dat...
Slagerij Islam Center op de Wolphaertsbocht in Rotjeknor zuid.
Maar die verkoopt natuurlijk geen knor
Maar voor de rest hebben ze heeeel veel is een gigantisch grote slagerij, smalle diepe winkel zeker 20 meter aan koelvitrines.
Shortribs zijn daar heel goed te doen, kalfsschenkels ook erg goed...
Dat is een hele mooie aanpassing.
1 nadeel je kunt niet even afgrillen omdat er geen rooster boven de kolen ligt.
Maar als je alleen indirect wilt een mooie aanpassing, veel brandstof die op zijn plaats blijft. Ik heb er een rvs divider schotje voor dat onder het grilrooster op het...
Was dezelfde intro als je voorstellen vandaar de fuck up van mijn kant;) (is verwijderd)
Op MP is er iemand SW genaamd die allerlei upgrades voor de WGA verkoopt.
Ik heb er oa. mijn RVS in 2 delen rooster vandaan.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.