Beef en Steak

Laatste bijdragen

  • Conan1976
    Conan1976 waardeerde FvdB's bericht in het onderwerp Ola! met Leuk Leuk.
    Welkom! Leuke setup zo.
  • Conan1976
    Conan1976 waardeerde Peter64's bericht in het onderwerp Ola! met Leuk Leuk.
    Welkom Victor
  • Conan1976
    Conan1976 waardeerde Timmeeh's bericht in het onderwerp Ola! met Leuk Leuk.
    Welkom Victor! Inderdaad: ga voor de large 😉 Veel plezier hier!
  • Conan1976
    Conan1976 waardeerde Veluwse Bob's bericht in het onderwerp Ola! met Leuk Leuk.
    Welkom Victor! Een bbq is fijn maar twee + is beter 😜
  • gingercook
    gingercook waardeerde Cherrywood's bericht in het onderwerp Hallo! met Leuk Leuk.
    Top man! Goede keuze die is nooit weg en anders heel courant te verkopen! Veel succes en we blijven je volgen hè 🧐 😄
  • Tom T-5R
    Tom T-5R waardeerde A3N's bericht in het onderwerp Hallo! met Leuk Leuk.
    Paar stenen er onder en het staat als een huis 🙃 Welkom Melvin!
  • Cherrywood
    Cherrywood reageerde op het onderwerp Waar gaat het mis..
    Wat @Edwin84 aangeeft: we willen je best helpen maar iets meer tekst en foto`s zijn dan wel handig.
  • Cherrywood
    Cherrywood reageerde op het onderwerp Hallo!.
    Top man! Goede keuze die is nooit weg en anders heel courant te verkopen! Veel succes en we blijven je volgen hè 🧐 😄
  • Sander72
    Sander72 reageerde op het onderwerp Ola!.
    Welkom Victor, veel plezier en inspiratie hier!
  • Ewald
    Ewald reageerde op het onderwerp Lowland smokers dessert EK 2012.
    Staat in dit draadje bij spiekbriefje Onderwerp 'a lowland smokers dessert NK 2012'...
  • gingercook
    gingercook reageerde op het onderwerp Hallo!.
    Zojuist een deal gesloten voor een mooie complete Weber Master touch 57. Deze zomer daar mee spelen en dan kijken wat ik echt wil. Dan...
  • gingercook
    gingercook waardeerde Noah's bericht in het onderwerp Hallo! met Leuk Leuk.
    Van harte welkom! Succes met je uiteindelijke keuze!
  • gingercook
    gingercook waardeerde Cherrywood's bericht in het onderwerp Hallo! met Leuk Leuk.
    De Summit bevalt prima. Heb niet het idee dat ik wat mis. Is misschien wat minder kwetsbaar dan keramiek maar op een uitzondering na...
  • Patrik
    Patrik reageerde op het onderwerp Waar gaat het mis..
    Bij het inbranden van mijn Core heb ik hem bijna 3 uur lang precies dezelfde temperatuur gehad van 120 graden. Leek wel of de naald vast...
  • A3N
    A3N waardeerde Peter64's bericht in het onderwerp Brood op de BGE met Leuk Leuk.
    Zaterdag ff een brood gebakken op de BGE. Was zo warm in huis dat de rijs sneller was dan het rustig opstoken van de BGE. Lekker brood...
Terug
Bovenaan Onderaan