Beef en Steak

Zuiderbuur zegt hallo

• Onderwerp starter Onderwerp starter Stylo
  • Startdatum Startdatum
S

Stylo

Gast
Hallo allemaal,

Ik ben Koen, 38 jaar en woon in Wommelgem (Antwerpen - Belgi?).  Niet zolang geleden ben ik ziek geworden en volgens mijn dokter is er geen behandeling mogelijk.  Ik ben op internet op zoek gegaan naar meer informatie en naar mensen met dezelfde aandoening.  Zo ben ik hier terechtgekomen want ik heb begrepen dat de meeste hier, of misschien wel iedereen, lijden aan het Syndroom van Grillius veroorzaakt door het befaamde Bar-Be-Cue virus.
Ik hoop dat jullie ervaringen en verhalen mij helpen om met deze vleeselijke en visschrikkelijke ziekte om te gaan.

Groetjes,
Stylo

Welkom Koen! Veel plezier hier. Gaat jou wel lukken denk ik ;)

Welkom Stylo,

Ook ik lijd aan deze verschrikkelijke ziekte. Maar weet dat op dit forum zitten nog ergere verschijnselen uitlokt, zoals het kopen van cederhout voor zalm op te bereiden, het kopen van olietonnen, PID controllers en ventilatoren om een temperatuur gestuurde UDS te bouwen, etc etc.

Dit heeft reeds geleidt tot het moeten slapen op de bank voor minimaal 4 dagen....... Bezint eer ge begint....

Erwin

Van harte welkom Koen!

hoi Koen,
welkom bij dit edele genootschap

Welkom hier Koen!

eamesz zei:
Maar weet dat op dit forum zitten nog ergere verschijnselen uitlokt, zoals het kopen van cederhout voor zalm op te bereiden, het kopen van olietonnen, PID controllers en ventilatoren om een temperatuur gestuurde UDS te bouwen, etc etc.
je vergeet de snijmachine, vacumeermachine, gehaktmolen, draadloze thermometer....
[sub]of zijn dit de ongeneeslijke gevallen...? :P[/sub]

Van harte welkom bij het Genootschap!

Hoi Koen, welkom bij het BBQ Genootschap

Terug
Bovenaan Onderaan