Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb mijn bbq 2e hands gekocht, heb geen bonnetje niks. Wel veel gedoe voor ?20,-. Ga er maar niet aan beginnen denk ik.Frits zei:Wie niet waagt wie niet wint
Nosmo zei:Waarom zou je dit onder garantie willen claimen? Ik neem aan dat de prijs van de tweedehands BBQ er ook naar was.
Als we allemaal lekker misbruik gaan maken van de coulance van Weber worden ze op een gegeven moment echt wel wakker en worden de regels vanzelf strenger zodat ze ook niet meer coulant zijn bij echte twijfel gevallen.
Ik heb nooit de intentie gehad om het echt bij Weber te claimen. Maar het valt wel degelijk onder garantie. Alleeen maar 10 jaar en daar ben ik al overheen volgens mij. Dus ik snap de reactie van sommige mensen niet omdat ik een 2ehands dat ik daarom geen rechten zou hebben. Mijn inziens een beetje kort door de bocht. Garantie blijft garantie toch?Bidle zei:Nosmo zei:Waarom zou je dit onder garantie willen claimen? Ik neem aan dat de prijs van de tweedehands BBQ er ook naar was.
Als we allemaal lekker misbruik gaan maken van de coulance van Weber worden ze op een gegeven moment echt wel wakker en worden de regels vanzelf strenger zodat ze ook niet meer coulant zijn bij echte twijfel gevallen.
+1
Eddeped zei:Ik heb nooit de intentie gehad om het echt bij Weber te claimen. Maar het valt wel degelijk onder garantie. Alleeen maar 10 jaar en daar ben ik al overheen volgens mij. Dus ik snap de reactie van sommige mensen niet omdat ik een 2ehands dat ik daarom geen rechten zou hebben. Mijn inziens een beetje kort door de bocht. Garantie blijft garantie toch?Bidle zei:Nosmo zei:Waarom zou je dit onder garantie willen claimen? Ik neem aan dat de prijs van de tweedehands BBQ er ook naar was.
+1
Eddeped zei:Ik heb nooit de intentie gehad om het echt bij Weber te claimen. Maar het valt wel degelijk onder garantie. Alleeen maar 10 jaar en daar ben ik al overheen volgens mij. Dus ik snap de reactie van sommige mensen niet omdat ik een 2ehands dat ik daarom geen rechten zou hebben. Mijn inziens een beetje kort door de bocht. Garantie blijft garantie toch?Bidle zei:Nosmo zei:Waarom zou je dit onder garantie willen claimen? Ik neem aan dat de prijs van de tweedehands BBQ er ook naar was.
+1
Jeroenvanarkel zei:Ik denk dat je altijd moet proberen te claimen. Doe je dat niet dan loop je misschien iets mis.
Nosmo zei:Waarom zou je dit onder garantie willen claimen? Ik neem aan dat de prijs van de tweedehands BBQ er ook naar was.
ReneR zei:Ik denk juist altijd dat je re?el moet zijn en niet iemand anders voor jouw oude spullen moet op laten draaien.
Maar verder ga ik niet op dit topic in, lijkt mij veel verstandiger.....