Beef en Steak

Zoek dekking.............Jet is geland

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jet
  • Startdatum Startdatum

Jet

Gemarineerd
Hoi allemaal, ik ben Jet (Stephanie)
Alweer 23 jaar vormen Ewald (E) en ik een (echt)paar, geen kinderen van menselijke aard maar wel blij personeel van 5  Noord-Amerikaanse pluizenbollen (Maine Coon). Ik ben werkzaam bij Gall&Gall (Part time)
Als ik niet aan het werk ben dan ben ik o.a. heel actief op internet aan het zoeken naar interessante recepten voor de BBQ, ook recepten die eerst een aanpassing nodig hebben voor de BBQ.
In eerst instantie was ik niet zo enthousiast toen E ruim 3 jaar geleden aan zijn BBQ avonturen begon, BCC, MOINK balls en Spare Ribs vind ik niet zo bijzonder (is mijn persoonlijke mening, hoop hier niemand mee te beledigen) Geef mij maar een Secreto van het Iberico Varken of iets van een Lammetje.
Totdat ik in de gaten kreeg dat er complete culinaire maaltijden van de BBQ kunnen komen.
Ik was om, en ben nu zeer fanatiek, heb zelfs van E een BGE mini gekregen :) vind de Primo Oval XL nog iets te groot.
Naast al het vleesgeweld vind ik vis en groentes heel erg belangrijk, van de Q natuurlijk.

Ik hoop dat ik heel veel mooie BBQ momenten met jullie mag delen.

groetjes,

Jet

hoi Jet,
welkom bij dit edele genootschap.
Is heerlijk om samen bezig te kunnen en willen zijn met de bbq en alles wat er mee te maken heeft

Welkom Jet, veel plezier op dit forum.

Welkom en veel plezier hier!!!!

Van harte welkom Jet!!

Van harte welkom jet/ stephanie  ;)

Hoi Stephanie,

Van harte welkom bij het Genootschap!

Welkom Stephanie !

Hoi Jet, welkom bij het BBQ Genootschap!
Ik ben benieuwd naar je foto's en recepten van de groentes van de Q

Gezellig Q vriendin!

Terug
Bovenaan Onderaan