BasBQ
Beef en Steak

Zelfgemaakte buitenkeuken met Weber Mastertouch Premium SE E5775

Meubel ziet er superstrak uit, vakwerk waar je blij van wordt.
Geniet ervan!
 
Wat een super strak resultaat! En de Weber zo netjes verwerkt 👌🏻. Mag ik je daar wat over vragen. Ik laat mijn buitenkeuken door iemand maken en zou graag willen weten wat de maten voor de uitsparing zijn? En hoe groot heb je het gat voor de BBQ gemaakt?
 
Meubel past mooi in de "buitenkamer" . Erg mooi gemaakt.
 
Schitterende buitenkeuken zeg.
Zou je niet iets af afzuiging moeten hebben? of rol je hem altijd naar 'buiten' als je hem gaat gebruiken?
Wat een mooie overkapping zeg. Er zijn studenten die hebben niet zo'n ruimte hahaha!

Ja, hij moet wel altijd naar buiten, maar dat is zo gedaan met die wielen eronder.


En jouw vriendin/vrouw heeft nog een vrijgezelle zus? 😂😂😇
Grapje hoor :p

Hahaha ja heeft ze maar die is bezet 😁
 
Top zeg, heel mooi geworden. War voor materiaal is je blad? En waar had jij die vandaan?

Gr

Justin

Dit blad komt van de Ikea. Het is mat zwart en is van spaanplaat (niet het beste materiaal maar het houdt zich erg goed)
Het gat voor de bbq kun je erin laten frezen door Ikea, want Ikea heeft een wasbak die dezelfde afmetingen heeft. Als je zegt dat je die gaat gebruiken dan komt het goed.
 
Wat een super strak resultaat! En de Weber zo netjes verwerkt 👌🏻. Mag ik je daar wat over vragen. Ik laat mijn buitenkeuken door iemand maken en zou graag willen weten wat de maten voor de uitsparing zijn? En hoe groot heb je het gat voor de BBQ gemaakt?

Het gat moet 600mm worden. Je houdt dan rondom ruimte genoeg over zodat het blad niet te heet wordt. Als je 4 slotbouten vlak slijpt dan past de rand van de bbq eroverheen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan