G
G78
Gast
Het begon als een leuk idee, een smoker maken van een gastank. Bbq'en doe ik graag en ik had al een lange tijd het idee om de ultieme smoker te maken. Ik heb hier van de site een hoop idee?n gevist en dus lijkt het mij wel zo fair om hier het projectje even te laten zien. Het smoken is totaal nieuw voor me, maar met wat oefenen moet dat goed gaan komen
Zoals met meerdere projecten komen tijdens de bouw de vragen... want
Naast smoken is een grill natuurlijk ook handig?!
Waarom niet gelijk een draaispit inbouwen?
Waarom zou je de grillruimte ook niet als smoker willen gebruiken?(voor die extreme ene keer dat de kleine ruimte niet volstaat)
Hoe handig zou het zijn als de bak met kolen in hoogte kan stellen?
Een Argentijns grillrooster is misschien ook wel leuk?!
Het project is inmiddels in zijn eindfase. Enkele punten zoals, poten, handvatten, thermometers en grillspit motor met ketting installeren resteren nog. Hierna gaat hij uitgebreid getest worden alvorens hij gestraald en gespoten wordt.
Ik hoop dat alles goed gaat met de afbeeldingen:
Zoals met meerdere projecten komen tijdens de bouw de vragen... want
Naast smoken is een grill natuurlijk ook handig?!
Waarom niet gelijk een draaispit inbouwen?
Waarom zou je de grillruimte ook niet als smoker willen gebruiken?(voor die extreme ene keer dat de kleine ruimte niet volstaat)
Hoe handig zou het zijn als de bak met kolen in hoogte kan stellen?
Een Argentijns grillrooster is misschien ook wel leuk?!
Het project is inmiddels in zijn eindfase. Enkele punten zoals, poten, handvatten, thermometers en grillspit motor met ketting installeren resteren nog. Hierna gaat hij uitgebreid getest worden alvorens hij gestraald en gespoten wordt.
Ik hoop dat alles goed gaat met de afbeeldingen: