BasBQ
Beef en Steak

ze zijn er weer

 
 
 

Leo

Forum Meubilair
Berichten
11.363
de bbq matten zijn er weer bij de action.
kosten 1,90 euro per stuk

 
Leo +1  :p
 
Het ziet er fantisch mooi uit, wat kan je er mee?  :-\
 
Op je rooster leggen, spullen erop en.......ze plakken dan niet  :p
 
Oke, blijft het dat niet aan het matje hangen  :p
Lijkt wel een matje dat je onder je vloerkleed kan leggen, antislip :)
 
Nee, zijn een soort hittebestendige teflon matjes. Werkt prima. en je kan ze eventueel op maat knippen.
 
als wegwerper prima geschikt.
alleen dat hittebestendig begrip is rekbaar.
met speklappen volspeed veel bier en plezier (dus niet opletten) fikken ze echt door.

maar wij hollanders bent zuunig.
enigste optie is dan gelijk na de bbq in een soppie zeep.

zo niet : gaat ie stinken en krijgt ie allerlei kleurtjes, of  de hond pikt m in en  vreet m op en schijt dag erna een rollade keutel, is  zeker niet schoon te borstelen zoals een rooster en moet alsnog in de kookpan.



kortom mijn ervaring is 3x niks.

maar voor een probere stoker zou t iets kunnen zijn
 
Ik zou zo'n kleedje dan gewoon in de vaatwasser gooien, is maar een idee....
 
AV zei:
als wegwerper prima geschikt.
alleen dat hittebestendig begrip is rekbaar.
met speklappen volspeed veel bier en plezier (dus niet opletten) fikken ze echt door.

maar wij hollanders bent zuunig.
enigste optie is dan gelijk na de bbq in een soppie zeep.

zo niet : gaat ie stinken en krijgt ie allerlei kleurtjes, of  de hond pikt m in en  vreet m op en schijt dag erna een rollade keutel, is  zeker niet schoon te borstelen zoals een rooster en moet alsnog in de kookpan.



kortom mijn ervaring is 3x niks

als je deze matten gebruikt zoals ze bedoelt zijn, zijn het prima te gebruiken handigheidjes voor op de bbq. Maar als je niet begrijpt hoe je ze moet gebruiken kan ik me heel goed voorstellen dat je het niks vind. is dan waarschijnlijk aan jou ook niet besteed
 
Leo zei:
Maar als je niet begrijpt hoe je ze moet gebruiken

dat was ik me ook niet bewust toen ik door de action slenterde en ze kocht.
ik dacht word mn rooster niet smerig( stom natuurlijk) :-[

later begreep ik dat t een alternatief is voor t rooster vastbrand probleem
maar ja dat vastbranden doet t nooit bij  mij.
zeg maar net zoiets als van croma : gewoon ffn bijblijven voor t beste resultaat.

en Leo sorry :mn post  was ook meer aan Maussie,en daar was ik niet duidelijk in
maussie1982 zei:
wat kan je er mee?  :-\
en gaf op mijn manier de ervaring.
wat de rest dr mee doet is me eingelijk  ook worst ,al gaat ie naar de stomerij ,of na de vaatwas in de droger en daarna op de strijkplank.
 
Nog niet echt een gevoel van..."dat moet ik hebben!!". Misschien zie ik het gebruiksgemak nog wel eens in :)
 
maussie1982 +1
 
Als je een hoop kleine garnaaltjes hebt, of groente die wat fijner is dan is zo'n matje best handig lijkt me.
 
Super handig die dingen. Heb er vorige week wel ? 5 voor betaald bij de Intratuin
Op naar de action dus. Je kunt ze na gebruik gewoon afwassen en zijn dan een keer  Of 5 gebruiken.

4y4u6yse.jpg

3yju8e2e.jpg
 
Zo heb er meteen maar even 3 gehaald.
heerlijk die action.....
Veeeul voor weinagh :D
 
ik heb ze ook eens geprobeerd. mat plakte vervolgens aan mijn rooster vast. fijne troep was dat! (en dat tijdens een low&slow sessie in de WSM!)
 
maussie1982 zei:
Nog niet echt een gevoel van..."dat moet ik hebben!!". Misschien zie ik het gebruiksgemak nog wel eens in :)

Voor onder de 2 eurie zie ik het probleem niet echt  ???
 
Hier ook maar eens kijken bij de Action. Baadt het niet.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan