Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vandaag zalmburgers maken van gerookte zalm en verse zalm 1:1 . ik ga 2 stuks klaarmaken "gewoon" en 2 stuks gepaneerd met tortillachips naturel. Ik hoop dat het lukt.
Gewoon even lekker op hoge temperatuur , ik leg ze wel op een anti-aanbakmatje want ze zijn niet zo stevig.
na een minuut of 5 kon ik ze voorzichtig met een bakspaan oppakken en omdraaien. dus dat ging gelukkig. Smaak was prima , echter door de gerookte zalm had ik eigenlijk geen extra zout meer moeten toevoegen( had ik kunnen weten :-O) Wel nog een paar eetlepels paneer toegevoegd om de burgers te kunnen maken. Beide versies waren goed met en zonder de tortillachips naturel.
Jammer dat je er eigenlijk nooit een beetje kleur op krijgt op de zalm. ik heb ze er na 12-15 minuten afgehaald. Ik hou niet van droge zalm
Ja dat wel, anders eten we helemaal weinig vis. Nu heb ik het "vlees" op stukjes van circa 6-8 mm gesneden zodat ik nog een beetje struktuur heb, misschien niet het beste voor stevige burgers. Volgende keer ga ik ze denk ik langzaam roken op 70 graden, of eens zo'n cedar plankje kopen. Maar ik weet eigenlijk niet of dat goed gaat in een pelletBBQ. Ik denk ook niet dat iemand anders dit op het forum al eens gedaan heeft, want ik ben volgens mij de enige met een pelletBBQ
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.