Beef en Steak

WSM vraagje

Boel0037

Pitmaster
Graag zou ik even van jullie ervaring gebruik willen maken met deze vraag....
Zondag krijgen we eters en op het menu staan: broodjes pulled pork, broodjes spiffs en MOINKS.
De proceureur ligt nu te ontdooien en het plan is deze zondag ochtend vroeg op de WSM te leggen en dan in de middag de MOINKS erbij. Spiffs op de WGA of OTX.

De procureur wil ik op het onderste rek leggen en de MOINKS op het bovenste rek, hier komt de vraag, is de garing onderin anders dan bovenin en moet ik er dus rekening mee houden en maakt het uit als de MOINKS bovenin erbij komen dat deze lekken op de de daaronder gelegen procureur?

Fotos van de sessie volgend uiteraard.......

Alvast bedankt...

Het scheelt ietsje tussen onder en boven maar niets om je zorgen om te maken. Als je de wedstrijd methode aanhoud voor je pulled pork dan is je procureur al ingepakt voordat de MOINKs erop gaan, dus dan heb je daar geen last van. Alleen staat je WSM dan iets hoger, dus zijn ze sneller klaar.

noskos zei:
Het scheelt ietsje tussen onder en boven maar niets om je zorgen om te maken. Als je de wedstrijd methode aanhoud voor je pulled pork dan is je procureur al ingepakt voordat de MOINKs erop gaan, dus dan heb je daar geen last van. Alleen staat je WSM dan iets hoger, dus zijn ze sneller klaar.

En als de MOINKS als appetizer doorgaan de procureur iets eerder afdekken?

Heb gisteren 3 procureurs gemaakt op de WSM, foto's volgen ;), de eerste was klaar na 8,5 uur en de laatste twee hebben er negen uur over gedaan.
Ben begonnen om acht uur, dus alles was ingepakt om drie uur, tijd genoeg voor de MOINKS.

Krijg je zoveel eters Frits dat je 3 procureurs hebt gemaakt?

Temperatuur onderin is idd wat hoger, maar ik neem aan dat je de temperatuur volgt met een probe.. Neem het wat ruim want de pp kan je altijd nog iets laten rusten in folie

Bedankt voor de tips.... moet goed komen Resultaten volgen.... ;)

Terug
Bovenaan Onderaan