BasBQ
Beef en Steak

Work in progress

 
 
 
 

Nosmo

Gerijpt
Berichten
3.741
Vandaag een beetje aan het knutselen geweest, schiet al lekker op zo. 8)

Workinprogress1.jpg


Workinprogress2a.jpg


Morgen weer verder!
 
Nice! ziet er stevig uit! behalve de wieltjes dan, gaan die hun werk goed doen?
 
Ziet er goed uit maar idd de wieltjes? Ik weet het niet. Die primo weegt wel wat.
Onder mijn tafel zitten zwenk wielen en dat vind ik wel super handig.
Volgens mij moet jij hem straks nog zelf tillen.
 
Big-T zei:
Nice! ziet er stevig uit! behalve de wieltjes dan, gaan die hun werk goed doen?

Wat is er mis met de wielen? Ze zijn groter en steviger dan de wielen onder onze kliko's en die gaan ook al jaren mee ondanks dat die ook behoorlijk zwaar belast worden.
Ik vind zwenkwielen een ellende als de ondergrond niet goed vlak is. Wij hebben hebben niet zo'n vlak terras en een kruiwagen ontwerp leek me handiger.
 
Bezige bijtjes hier op het Genootschap. Kruiwagenmodel moet goed werken, zo vaak zal je hem toch niet verplaatsen. Keramiek wel aan de kant van de wielen zetten.
 
Frits zei:
Keramiek wel aan de kant van de wielen zetten.

Uiteraard, anders til je je een breuk ;)
 
mooie tafel Piet, lekker bezig geweest
 
Je kan ook je terras egaliseren ;)  ik plaag je!
Ziet er mooi uit hoor Piet!
 
Dominique zei:
Je kan ook je terras egaliseren ;)  ik plaag je!
Ziet er mooi uit hoor Piet!

Terras is op zich wel vrij vlak hoor (is door een professional gelegd, niet door mij!) maar het zijn een beetje "rustieke" tegels met brede onregelmatige voegen. Ziet er leuk uit, maar handig is anders! ;)
 
:)
 
Ook lekker aan het klussen zie ik :D
 
Ondanks de kou toch weer een stukje verder gekomen vandaag;

Tafel met boven en onderblad. De lijm moet nog even drogen maar dat gaat erg langzaam bij de temperaturen van vandaag.
Workinprogress3.jpg


Goedgekeurd door de Nederlandse vereniging van Pluizenballen ;)
Workinprogress4.jpg


Als de Primo er is kan het gat gezaagd worden, en dan is het verder nog een zaak van schuren, oli?n en wat laatste tweaks.

 
netjes hoor
 
Zo gaat die primo zich wel thuis voelen.
 
Je gaat hard!
 
Ik moest wel een beetje doorwerken want morgen ga ik weer op reis. Al valt het doorwerken wel mee want het was veel te koud in de garage, dus vaak naar binnen voor wat warme koffie. ;)

Hoe gaat het met de n?sk?s 1.0 Dennis?
 
Alles is op maat, deel geschuurd, deel van de verzonken schroefgaten dichtgesmeerd. Ach, al dat spul moet drogen en daar is de temperatuur niet echt voor :) Morgen als het droog is het onderste deel in de eerste laag beits zetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan