BasBQ
Beef en Steak

Wifi thermometer, aanbevelingen?

Reynald

Vuurmaker
Berichten
72
Hi allemaal,

Op dit moment heb ik een inkbird ibt-2x, met twee probes. Op zich ben ik over de thermometer zelf redelijk tevreden, maar…

1) het heeft alleen een bluetooth-connectie, en deze valt redelijk snel weg
2) de app die bij de ibt-2x hoort ben ik niet heel tevreden mee: met name de grafiekfunctie… (de grafiek schaalt niet mee, dus boven de 120c, blijft t scherm leeg 😳)

Dus, ik ben nu op zoek naar een andere thermometer, en dan liefst met wifi. Heeft iemand aanbevelingen? En dan natuurlijk wel het liefst een goede prijs-kwali verhouding 😅

Alvast bedankt!
 
De Signals van Thermoworks werkt heel plezierig. En je kunt er eventueel de Billows bij kopen en dan heb je een automatische regeling voor je barbecue 😁
 
Zelf gebruik ik een Weber iGrill2. Dat is met bluetooth (geen WiFi) dus je kan inderdaad niet extreem ver weg lopen. De app op iOS is prima.
 
Ik heb de IBBQ-4T van INKBIRD.
Deze is met wifi en 4 probes.
Werkt perfect.
 
Heb de ibt 26s van inkbird. wifi en bluetooth en 4 probes. Top. Heel vaak bij Amazon te vinden met een coupon voor een tientje of 6.
 
Ik heb de FireBoard 2 Drive met de blower. Werkt perfect
 
Inkbirds IBT 26s en IBBQ-4t zien er beide interessant uit inderdaad!

Ga eens kijken/lezen/vergelijken en daarna kan deze op t vaderdag/verjaardagslijstje :)
 
heb ook de IBBQ-4t en 1x probleem gehad met wifi, app wou niet meer verbinden, gewist en opnieuw geïnstalleerd en sindsdien werkt alles
Die app vind ik nu niet het beste appdesign (ben zelf programmeur) maar kan ermee leven

Er zijn 2 nadelen aan:
  • als je dit in een spit wilt gebruiken, dat gaat dus niet, dan moet je eerder zo een pen style zoeken
  • je moet ook die plaats wifi hebben, niet iedereen heeft wifi op de plaats waar zijn barbecue staat
 
Terug
Bovenaan Onderaan