Beef en Steak

Wie ben ik?

• Onderwerp starter Onderwerp starter crossrobin
  • Startdatum Startdatum
C

crossrobin

Gast
Barbecue helden,

Als men ergens nieuw binnenkomt is het altijd netjes om jezelf even kort voor te stellen.

Ik ben Robin en 29 jaren oud.

Ik barbecue al wat jaartjes, maar na een aantal minuten op dit forum weet ik dat ik eigenlijk een dikke vette beginner ben  :-O Haha.

Ik ben van een gas barbecue (welke alleen direct kon) deze week overgestapt op de weber one touch 57cm. Dit seizoen ga ik heel wat uren plezier beleven achter de barbecue, maar ik begin met heel wat uurtjes op dit forum. (Er gaat een prachtige wereld voor me open).

Ik ga beginnen met lezen en als ik iets niet kan vinden zal ik mijn vragen over jullie uitspuwen. (Antwoord geven op andermans vragen zal ik zo veel mogelijk doen, maar ik weet (nog) niet zo veel).  ;)

Als je vragen / opmerkingen aan mij heb, stel ze gerust! (Voorlopig hang ik hier nog wel even rond).  B-)

Gr,

Robin.

Robin welkom bij de club en veel plezier met je Weber.

hoi Robin,
welkom bij dit edele genootschap.
je hebt een mooie bbq aangeschaft

Bedankt voor het welkom heten. (Een actief forum).  :D

Ik heb in april met wat vrienden een workshop bij Beef&Steak. Ik verwacht daar ook veel te leren. Iemand toevallig ervaring met deze workshop?

Van harte welkom Robin!!

Ha Robin, welkom hier! En de workshop bij Beef & Steak. Er zijn er vast een heel stel die die al gevolgd hebben hier, ik in ieder geval wel. En dat is erg leuk, leerzaam en vooral lekker!

Hoi Robin, welkom bij het BBQ Genootschap

Van harte welkom bij het Genootschap!

Terug
Bovenaan Onderaan