Beef en Steak

WGA tafel

joseph86

Kooltjesharker
Afgelopen jaar heb ik tijdens onze zomervakantie op de camping de WGA 2 weken veel gebruikt. Het op de grond bbqen was ik naderhand helemaal klaar mee. Zijn er mensen die tafeltje oid hebben? Zodat je gewoon staand kunt bakken?

Zelf heb ik een 6 persoons tafel in de tuin.

Als we met 4 zijn inclusief de 2 kinderen zet ik hem gewoon op tafel. Het tafelblad bestaat uit tegels.

Heb voor mijn Ooni een anti slip mat die ook hittebestendig is. Deze zet ik op een statafel als mooie werkhoogte. Zoiets kan natuurlijk ook voor de WGA.

Laatst bewerkt:
Ik zou ook gewoon een hittebestendige mat kopen. Ben je voor 2 tientjes klaar en kun je overal opzetten. Wel even specs kijken dat het een mat is die hogere temperaturen aan kan.. sommige gaan maar tot 180.

Je zou kunnen kijken voor zo’n petromax tafel deze heb ik en die kun je mooi voor thuis en op vakantie gebruiken heb de joystove er ook op staan

Ik heb ooit een filmpje gezien op YouTube met een tafel waar een WGA “in” past. Ik vind zelf een dergelijke tafel niet zo nodig, maar misschien inspireert het jou wel.

Is 180 graden dan niet genoeg? Hij staat op pootjes. De pootjes worden niet zo warm.
Waarschijnlijk wel, zo heet zal het niet worden, maar ja als je ze ook voor hogere temperaturen hebt;)

Bedankt voor alle reacties. Ik ga tzt een tafeltje aanpassen, met de bovenstaande webertafel als inspiratie. Zal het tegen die tijd in de DIY posten.

Niet nodig.. ik heb een klap camping tafel van decatlon. Werkt perfect en kan ook overal mee naartoe

Screenshot_20250204_125650_Gallery.jpg

Ik heb ooit een filmpje gezien op YouTube met een tafel waar een WGA “in” past. Ik vind zelf een dergelijke tafel niet zo nodig, maar misschien inspireert het jou wel.
Ik ben al 2 jaar op zoek naar deze tafel in het filmpje.
Echt niet te vinden hier in europa. Deze beste kerel heeft er gewoon 2 op de plank liggen :confused:

Misschien is het niks maar is het tafeltje van de weber Slate niet iets wat zou kunnen werken?
Ik kan niet vinden welke temperatuur het ding aankan maar hij is volgens de omschrijving van staal. Wellicht eens in de winkel bekijken of zo.

427447ee19bd22a3bff3a4406ebd97e2.jpg

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Terug
Bovenaan Onderaan