BasBQ
Beef en Steak

WGA ontgroend

 
 
 
 
 

Boldeagle

Gerijpt
Berichten
4.066
Vandaag mijn nieuwe WGA ontgroend. Het is wel even wennen tov de WSM en de OTP57. Hier kan ik mee lezen en schrijven zogezegd dus dit was ff wennen.
Ik had het mezelf ook niet makkelijk gemaakt, maar he je bent een Q-er in  hard en nieren of niet  :p
Meerdere dingen gedaan maar dat is allemaal niet gebeurt. Dus wat is er wel gebeurt? (Dit alles met dank aan Peter de ClerQ)
Een bladerdeeg uientaartje met rode pesto en knoflookolie: icm met Hasselback potatoes met een plakje bacon
DSC01565_DxO.jpg


als Toetje, in kersenbier met karamel gemarineerde peren aangevuld met chocolade saus met peren likeur en meteen glaasje hiervan erbij om te proeven  ;)
DSC01574_DxO.jpg


Ik was niet helemaal tevreden maar dit lag vnml aan de andere werkwijze,  minder kolen, dichter op het rooster enz (ja na een paar jaar wordt je steeds kritischer op je eigen werk ! )

Dus al met al meer oefenen met een toch wel erg goed doordacht compact webertje


 
De eerste foto is niet te zien (zeker ook Imageshack ?)
Maar het dessert ziet er lekker uit hoor.

Tis ff wennen, maar verder een geweldig apparaat.  :)

Mac
 
Mac zei:
De eerste foto is niet te zien (zeker ook Imageshack ?)
Maar het dessert ziet er lekker uit hoor.

Tis ff wennen, maar verder een geweldig apparaat.  :)

Mac

Nee photobucket, en ik zie hier alles. Ook bij het posten zelf al geen probleem
 
Ik zie ook alles,en het ziet er heerlijk uit.
 
Lekker hoor, het is ook een hele fijne kleine bbq

 
Mooie gerechtjes! En ja, de WGA is even wennen in het begin, wat je al zegt je zit een stuk dichter op de kolen en dat scheelt een boel. Maar al met al ziet het er prima uit hoor!
 
Dit soort ontgroeningen zijn wel leuk.

En lekker;)
 
Dat 1e plaatje ziet ik nu ook weer, en ziet er leuk uit hoor.

Bij mij waren gisteren meerdere foto's niet meer zichtbaar (Imageshack), dus dacht dat het daar ook aan lag.

Mac
 
Ha Boldeagle,

Ziet er top uit allemaal. Mijn vriendin is vegatarier, dus met haar BBQen blijft altijd een uitdaging.
Nu ziet dat uientaartje er erg lekker uit, dus deze wilde ik ook wel eens gaan proberen.

Heb je het recept / bereidingswijze voor me?
Thanks.
 
BBQ-BURRUN zei:
Ha Boldeagle,

Ziet er top uit allemaal. Mijn vriendin is vegatarier, dus met haar BBQen blijft altijd een uitdaging.
Nu ziet dat uientaartje er erg lekker uit, dus deze wilde ik ook wel eens gaan proberen.

Heb je het recept / bereidingswijze voor me?
Thanks.

Ik zal deze posten bij de recepten en PM je wel als deze er staat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan