BasBQ
Beef en Steak

WGA nu helemaal naar m'n zin!

 
 

Dennisvs

Kooltjesharker
Berichten
119
IMG20221101171153.jpg


Een forumgenoot had drie goed gebruikte WGA's over, die ik voor een schappelijk prijsje over mocht nemen. De originele plastic handvatten zaten er gelukkig op. Met een stevige borstel, brillosponsjes en neon-magie-spul van de Wibra was hij weer helemaal schoon. Toen vond ik de marktplaats-advertentie van S.W. op Marktplaats. Hij maakt handvatten die precies op deze schone jongen passen en ook de bakelieten roosterhandeltjes komen van zijn hand. Thermometertje is van Bol.com. Zit op een derde van de WGA, ruim naast het midden, zodat ik wat indirect/direct opties heb door het draaien van de deksel. Binnenkort naar m'n neef om de houten handvatten te laten graveren (met genootschaplogo?) en m'n rooster door te slijpen. En dan... de fik erin :).
Ik zoek nog een kleine starter, geschikt voor het aansteken van max 10 kooltjes (voor Minionmethode) en die hierin past. Hoor graag aanbevelingen!
IMG20221101171151.jpg

IMG20221022171829.jpg


IMG20221022122414.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nog m'n vraagje... gaat het rooster niet ontzettend roesten als ik hem in tweeën slijp?
 
Laatst bewerkt:
Je zou bij Ikea kunnen bij Ikea naar de Ordning

D49EB287-FAA8-4560-A19A-2A4327023AE3.jpeg


Daar kan je met een beetje fantasie een mooie starter van maken.

Btw mooie aanwinsten.
 
Ecobrasa startertje? Lekker handzaam.
 
De kleine starter van Weber past er prima in (mits je het kolenrooster geheel laat zakken). Die is misschien zelfs iets te groot nog qua hoeveelheid kooltjes...
 
Grappig, die updates die jij hebt doorgevoerd wil ik ook gaan doen, viel het je mee wat hij voor die handvaten en bakkelieten roosterhandeltjes vroeg?
 
@De Buuk had het gezegd, dan had ik ze meteen voor je mee besteld 😁.
Ik vind de prijs aan de hoge kant, maar begrijp dat alles handwerk is en daar betaal je dan voor. Ik vind de kwaliteit van S.E ook aan de hoge kant, dus dan gun ik het hem wel. Heb (nog) geen RVS roosters bij m besteld, twijfel of over wat ik wil. Dus eerst maar eens de originele in twee stukken slijpen. Heb overigens zelf met S.W. een ruildeal kunnen maken. De derde schoongemaakte WGA is nu bij hem. Jouw kleine vriend (verpakt als Sinterklaas surprise) komt vandaag binnen volgens de vrienden van PostNL. Maak je foto als je klaar bent met de upgrade? Ecobrasa staat op de lijst voor de man met de baard en de mijter. Dank allen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan