BasBQ
Beef en Steak

Wet age cote de Boeuf

 
 
 

Dominique

BBQ Junkie
Berichten
6.790
Waar Marc (Spiffs) een prachtige drooggerijpte cote de Boeuf had, kwam Verkering zaterdag thuis met een natgerijpte van de slager hier in het winkelcentrum, die hebben we zondag op de WGA gegerilld.
Hij viel zeker niet tegen, maar qua smaak zal hij toch achterlopen bij drooggerijpt.
Elke zijde 4 minuten, hij woog 800 gram, en daarna nog 10 minuten in de folie ( ahum, ik had honger, dus na 5 minuten aanvallen!). Niet meer nodig dan wat grof zout. En smikkelen maar!
Foto's?
2 maar....;)
37181581.jpg


0824d4db.jpg

Als je goed kijkt zie je het koppie van Koe, de kat, die zit al af te wachten of er iets gaat vallen...
 
Waarom doe je dat nou, nu heb ik honger :(
 
hihi, ik ook, heb net maar 3 makreelfilets opgepeuzeld....
 
Helemaal niet verkeerd Dominique, helemaal niet
 
"Koe de Kat".. Geweldig!
Mooi vleesje ook trouwens...
 
Lekker hoor. Je bent weer flink bezig geweest

 
Nat of droog, het ziet er wel heel erg lekker uit Dominique.

Mooi plaatje voor de fotowedstrijd van deze maand trouwens  ;) (zit een beetje dynamiek in door de rook/ warmte)

Mac
 
Dat lijkt me een fijn stukje vleesch. Wat vond Koe de kat er van? Of is er niets "per ongeluk" op de grond gevallen?
 
Abraham zei:
"Koe de Kat"..

Zoon heeft naam verzonnen. Die van Dochter heette "Vis".

Erg he?
 
Nosmo zei:
Dat lijkt me een fijn stukje vleesch. Wat vond Koe de kat er van? Of is er niets "per ongeluk" op de grond gevallen?

Er valt altijd iets op de grond. Guus ( hondje) zit ook standaard klaar. Verpest tot op het bod....
 
Mac zei:
Mooi plaatje voor de fotowedstrijd van deze maand trouwens  ;) (zit een beetje dynamiek in door de rook/ warmte)

Mac

Maar het onderwerp is ribs, of mag deze ook, dan heb ik op zeker NU al gewonnen, ik voel het! ;)
 
Ik ben geen kenner, maar wel een genieter, en volgens mijn bot(te)kennis lijkt hier een stukje rib aan te zitten, en dan mag je mee doen  :)

Ik zou zeggen opsturen die foto  :D
 
Mooi stukje vlees
 
Spiffs zei:
geen idee wat het verschil is, ziet er wel heerlijk uit, had graag aangeschoven :)

en Koe..... geweldig! zo wilde ik onze eerste fretjes noemen, koe en schurfie (uiteindelijk, maggie en muis geworden, maar we wijken af!)

Is goed, kom jij bij mij eten, en ik bij jou. Het moet er toch eens van komen?  Dry aged heeft een nog intensere smaak dan wet aged.
 
Terug
Bovenaan Onderaan