BasBQ
Beef en Steak

werktafel/buiten keuken

 

petero

Vuurmaker
Berichten
68
En nog een project waar ik mee bezig ben.
Een werk/buiten keuken lengte 225x90x94 lxbxh.
Hier komen de eigen bouw ei en webber 57 in alle beide kanten plus een werk ruimte van ongeveer 100 x 90.
Frame staat al zoals ziet. Werk blad word een 6 cm dikke betonblad deze wou ik dan zo op schuren dat ie tegen glad aan zit en dan een coating er op.beton wordt ook gewapend met beton gaas.
Af werking aan de buiten kant gebruikte steiger delen deze van grof naar fijn toe schuren zodat je het grijze van de beton terug ziet in het hout.
Maar als het zover is dan laat ik wel wat foto' s zien.

2013-06-17190936.jpg


Grzz peter
 
Lekker bezig Peter, ik ben erg benieuwd naar het opschuren van het beton!! ;D
 
Mooi project!
 
Ik zie geen foto?
 
structor zei:
RedFox zei:
Ik zie geen foto?
Ik wel, misschien even een refresh?
Ook na refresh niet.....vreemd.. :(
Nogmaals refresh en nu dus wel! Ik zie wat starters van de Aldi staan @ Euro 4,99 hihi
En natuurlijk ook mooie tafel!
 
Is je frame stevig genoeg? Je geeft aan dat je blad ongeveer 225x90x6 wordt minus twee sparingen van 60cm diameter.. Met een soortelijk gewicht van zo'n 2400kg/m3 komt dat dus op ongeveer 250kg. Daar nog een eitje bij en je Weber, dus totaal ga je over de 300kg. Nou heb ik geen verstand van draagkracht van houten constructies, dus wie weet zorgen om niks :)
 
netjes hoor, heerlijk om zo te knutselen
 
coelho zei:
Is je frame stevig genoeg? Je geeft aan dat je blad ongeveer 225x90x6 wordt minus twee sparingen van 60cm diameter.. Met een soortelijk gewicht van zo'n 2400kg/m3 komt dat dus op ongeveer 250kg. Daar nog een eitje bij en je Weber, dus totaal ga je over de 300kg. Nou heb ik geen verstand van draagkracht van houten constructies, dus wie weet zorgen om niks :)

Frame is sterk genoeg op alle verbindingen zitten ook nog eens deuvels en schroeven van 10 cm lang.
Plus het feit dat de onderste horizontale dragers voor het blad rusten op de vertikale poten. Dus daar ben ik niet zo bang voor.

Grzz peter
 
structor zei:
Cool project! Ga je het beton nog coaten? Of laat je het zo?

Ik ga hem coaten.

Grzz peter
 
Terug
Bovenaan Onderaan