BasBQ
Beef en Steak

Welke vacu?mzakken?

 
 

Grasshopper

Kooltjesharker
Berichten
141
Ik heb een Solis EasyVac plus 571 gekocht, hier heb ik alleen nog geen vacu?mzakken voor aangeschaft.
Na een zoektocht op internet zie ik door de bomen het bos niet meer, er is zoveel verschil in zowel het product als in de prijs.

Vandaar mijn vraag: welke vacu?mzakken gebruiken mijn collegae van het Genootschap?
 
Ik gebruik geen zakken maar rollen in div breedtes, ik haal ze bij vuur & rook
 
Ceriel + 1

Rollen zijn ideaal, en kan je naar wens op maat maken.
En soms komt een zakje net wat beter uit.
Ik heb altijd beide wel in huis, van onze huisleverancier.

Mac
 
Ik gebruik zakken 160x250 voor 1 a2 persoons porties, en de 250x350 zakken voor grote stukken te marineren. Verder heb ik ook altijd rol 30 breed voor als het niet in de zakken past of dit beter uit komt.

Let wel even op het soort zak, ik heb zakken nodig met struktuur, geheel gladde zakken krijgt het aparaat niet vacuum. Verder koop ik altijd zakken/rol dat ook geschikt is voor sousvide bereiding zodat je je restjes pulled pork op die manier kunt opwarmen.

Maar je vind alles soorten en maten bij vuur&rook

Suc6
 
PP gaat hier gewoon gevaccumeerd in de magnetron
 
vogels zei:
Let wel even op het soort zak, ik heb zakken nodig met struktuur, geheel gladde zakken krijgt het aparaat niet vacuum. Verder koop ik altijd zakken/rol dat ook geschikt is voor sousvide bereiding zodat je je restjes pulled pork op die manier kunt opwarmen.

Maar je vind alles soorten en maten bij vuur&rook

Suc6
+1
Sous Vide zakken zijn een stuk sterker dan de standaard zakken, ik merk ook dat ze beter vacumeren!
 
Riestad zei:
vogels zei:
Let wel even op het soort zak, ik heb zakken nodig met struktuur, geheel gladde zakken krijgt het aparaat niet vacuum. Verder koop ik altijd zakken/rol dat ook geschikt is voor sousvide bereiding zodat je je restjes pulled pork op die manier kunt opwarmen.

Maar je vind alles soorten en maten bij vuur&rook

Suc6
+1
Sous Vide zakken zijn een stuk sterker dan de standaard zakken, ik merk ook dat ze beter vacumeren!

Hebben ze ook bij marmelot  ;)

http://www.marmelot.com/marmelot/vacuum-verpakken-vacuumzakken-kookzakken-c-61_222.html?language=nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan