Beef en Steak

Welke marinadespuit

 
 
 

mamajolijn

Kooltjesharker
Berichten
249
Help, ik zie door de bomen het bos niet meer. Wat is nu een fijne marinadespuit?

Ik zie op Bol.com vele voorbijkomen met allerhande injectienaalden en nog betere verkooppraatjes. Welke naalden gebruiken jullie het meeste? En wat raden jullie aan voor een beginnende bbq'er? (ik vind het niet erg om evt meer te betalen, als het maar kwalitatief goed spul is, waar ik nog jaren plezier van heb).
 
Probeer een spuit te vinden met een naald waar de gaatje of gat aan de zijkant zit en niet van voren. Zelf heb ik een spitjack uit Amerika, en die is fantastisch.
 
+1 Frits

Ik zelf heb in het begin ook zitten kloten met marinadespuiten. Maar ben uit eindelijk ook over gestapt op een spitjack magnum meat injector gun.

596533FB-19B4-4565-BF39-0BF4C76DFEAD.jpeg

En dan zou je eens moeten kijken of je er eentje rechtstreeks uit Amerika laat komen, dat is + verzendkosten nog altijd goedkoper dan er eentje in Europa te kopen.
 
+1 Frits

Ik zelf heb in het begin ook zitten kloten met marinadespuiten. Maar ben uit eindelijk ook over gestapt op een spitjack magnum meat injector gun.

Bekijk bijlage 69724
En dan zou je eens moeten kijken of je er eentje rechtstreeks uit Amerika laat komen, dat is + verzendkosten nog altijd goedkoper dan er eentje in Europa te kopen.
Dokter Fingers, word er bang van 😬😅
 
Heb zelf ooit een in de supermarkt in Duitsland gekocht voor maar €5 . Bevalt prima
IMG_1550.jpeg
 
Wat @Rdj aangeeft.
Ik er zo eentje van de Welkoop. Bevalt prima. Wel ff oefenen anders kom je de keuken aan het soppen.
 
Dat is wel een prachtig ding. Maar een beetje overkill ben ik bang voor als je af en toe een pulled pork of BCC wil injecteren
 
Bij de Makro in Breda is nu de rvs van turnpike in de aanbieding heb er €20.- Inc btw voor betaald. Sta voor de sptjack op de wachtlijst. Wil ik ook maar was de afgelopen maanden slecht leverbaar helaas
 
Die Spitjack kan je wel een vaccinatie rondje mee opzetten :eek: Wat een beest!!

@Rdj: ik heb dezelfde thuis. Prima voor het beperkte gebruik wat ik er van maak.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Ik heb al 10 jaar dezelfde als rdj
Voldoende voor mij.
Ook makkelijk schoon te maken na gebruik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
+1 Frits

Ik zelf heb in het begin ook zitten kloten met marinadespuiten. Maar ben uit eindelijk ook over gestapt op een spitjack magnum meat injector gun.

Bekijk bijlage 69724
En dan zou je eens moeten kijken of je er eentje rechtstreeks uit Amerika laat komen, dat is + verzendkosten nog altijd goedkoper dan er eentje in Europa te kopen.

Hier ook de Spitjack Magnum, heb hem nu alweer 9 jaar echt een geweldig apparaat, gekocht op advies van @noskos
Doseerbaar in 5 stappen door de doseerschijf achterop eenvoudig in te stellen zodat niet heel je keuken onder de injectievloeistof zit
Ook ergonomisch erg fijn, je krijgt geen pijn/kramp in je vingers.
Ik heb hem toentertijd rechtstreeks in de USA gekocht bij Spitjack zelf https://spitjack.com/collections/meat-injectors
 
Je kan bij AliExpress ook zoeken op foto

IMG_3690.jpeg


Dat is voor dierenartsen, maar de 50 ml is ook fantastisch voor vlees.

Bestel gelijk een set ‘marinade injector needle’ erbij en je kan er even tegenaan.
 
Die Spitjack kan je wel een vaccinatie rondje mee opzetten :eek: Wat een beest!!
Haha! Dan wordt het lopende bandwerk😁 Ik ben wel tevreden met deze vleesinjector, ik heb voorheen vleesinjectors gehad maar daar kwam ik niet mee uit de voeten. En met een Spitjack is het een fluitje van een cent en de ml zijn Doseerbaar zoals Ewald aangeeft
 
Terug
Bovenaan Onderaan