BasBQ
Beef en Steak

Weet iemand hoe ik een spit kan verlengen?

  • Onderwerp starter Friendly_Rob
  • Startdatum
F

Friendly_Rob

Gast
Ik heb vele jaren met plezier gebruik gemaakt van mijn elektrisch grill spit van Weber voor mijn Spirit gas barbecue en heb nu een Genesis gekocht die breder is. Het gevolg is dat mijn spit niet meer past. Weber levert geen spit los, enkel met een nieuwe motor etc. Dat is natuurlijk zonde.

Heeft iemand een tip of ik het bestaande spit kan verlengen om het op mijn Genesis II E-410 te gebruiken?
 
Euh, das op zich raar dat ze die niet leveren trouwens. Zo wilde ik ooit extra houders bij het spitje om meerdere kippen tegelijk te braden. Belletje naar Weber gedaan om het artikelnummer te achterhalen en die vervolgens bij een intratuin laten bestellen. Ging prima ondanks dat het artikel niet standaard vermeldt stond in de catalogus.
Heb je Weber gebeld met de vraag of ze die apart leveren? Of: "mijn stang van me spit is stuk van me Genesys, helaas door eigen toedoen. Hoe kan ik het beste een nieuwe bestellen?"

Wat me trouwens opgevallen is, is dat de stang van een Summit spit n?t iets dikker is dan een Genesys. Heb de haakjes van de Summit set op me Genesis geprobeerd en dat ging goed, maar die had net iets meer speling.
 
Ja, ik heb ze gemaild. Kan het spit ook niet los vinden bij Amazon ofzo, alleen maar met de motor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan