BasBQ
Beef en Steak

Weber wintercursus Reitse Spanninga - zaterdag 24 november 2012

 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
20.057
header.jpg


Er kan weer gereserveerd worden voor de Weber Grill Academy, de winter editie.

Er zijn dit jaar weer vier locaties, Ouderkerk aan de Amstel, Eindhoven, Velp en natuurlijk Joure.

In Velp wordt de cusus gegeven door Ralph de Kok, Nederlands kampioen barbecue 2010.

Dennis (noskos), Dominique en ik gaan zaterdag 24 naar Reitse Spanninga in Joure.

Zou leuk zijn als we daar meer leden van het forum zien!

Grill Academy
 
Plus 2.
Frits jij co?rdineert? 
 
Dick, iedereen moet zelf boeken. Maar het is leuk als iedereen die gaat dat hier even laat weten.

Vind het super dat jij met Ingrid komt!
 
Dit is alle co?rdinatie die we doen Dick ;)
 
Je kan aangeven dat je bij de familie van Koutrik wil zitten ;)
 
Ow dat ben ik vergeten ;)
 
Dat bedoelen we nu, Dennis! Cocktails?
Dank aan Frits, nu gaat het helemaal goed komen.
Gezellig jullie, en al die andere Forumvrieden die nog gaan boeken, 24.11.2012 in Joure te zien!
 
Kan allebei, Reitse laat in vogelvlucht zien hoe dingen gemaakt worden en vraagt dan of er mensen zijn die dat voor hun rekening willen nemen.
 
Alles is heel erg speels hoor, en de taken stellen niet zo veel voor, beetje grillen, helpen opmaken etc. Wel leerzaam. En hij tovert schitterende dingen van de BBQ. Het is niet voor niets dat we telkens terug gaan. Je wordt vermaakt, eet een heerlijk maal van de BBQ en doet altijd wel weer wat ideetjes op.
 
Henny ik heb filmpjes gezien en verhalen van andere Grill Academy's gehoord en dan is Reitse echt top!
 
Ruim twee uur rijden voor mij, maar de moeite meer dan waard!
 
Helaas die datum is nu volgeboekt, had het nog niet gezien  :( :(
 
Als je een mailtje stuurt naar  plein@euronet.nl
Heeft Reitse misschien nog wel een plaatsje over
 
Hallo Frits,
Ik heb er een mailtje aan gewaagd.
 
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
 
Terug
Bovenaan Onderaan