Beef en Steak

Weber Wekelijkse BBQ Uitdaging 2/52 Warme Ribeye Steak Salade

noskos

Administrator
Forumleiding
Het Weber recept van deze week was een salade met warme ribeye steak. Alles zag er prima uit in het recept het ging ook weer een beetje de Aziatische kant op met de sojasaus en taug?. De bereiding is erg simpel. Salade mengen, steaks grillen, salade dressen en de getrancheerde steak erover. Wat we ervan vonden? Twee van ons vonden de limoen te overheersend, nummer drie vond van niet. Zo zie je maar dat smaken verschillen. Ik zou zelf het limoensap zeker halveren een volgende keer. De amandelen zijn erg lekker in de salade, zo nu en dan vind je zo'n knapperig stukje, heerlijk.

De dressing.
weberweekrecept-02-ribeyesalad-1.jpg

Steakjes grillen.
weberweekrecept-02-ribeyesalad-2.jpg

Het geheel.
weberweekrecept-02-ribeyesalad-3.jpg

Kijk dat is nou een echte maaltijd salade, Ziet er goed uit !

Structor je kunt toch maken wat je wilt, of eens per maand de leukste uitkiezen bijvoorbeeld. Mogelijkheden zat ;)

lekker hoor, ik heb me er ook op geabonneerd

Jawel, doet U maar! Had je deze als lunch of als avondeten?

Dit was avondeten, kun je toch wel zien aan de slechte kleur van de foto's... ik moet daar echt een keer les in hebben.... :(

noskos zei:
Dit was avondeten, kun je toch wel zien aan de slechte kleur van de foto's... ik moet daar echt een keer les in hebben.... :(
Dat valt mij toch he-le-maal niet op, ik ben een slechte kijker, jeweettoch ;)
Maar dat word wel snacken dan vanavond, hier kom je toch de nacht niet op door? Vreet je vannacht Tori op....

Hadden er de broodjes bij. Was best voedzaam hoor ;)

noskos zei:
Structor je kunt toch maken wat je wilt, of eens per maand de leukste uitkiezen bijvoorbeeld. Mogelijkheden zat ;)
Ik ben een beetje alles of niets persoon, ik hou niet zo van een beetje zwanger ;D. Ik zal dus inderdaad eigen regels moeten verzinnen..

.
noskos zei:
Ik zie in ieder geval een begin van het grote voedselfotografie thread, waar we wellicht elkaars foto's kunnen becritiseren en verbeteren.

noskos zei:
Hadden er de broodjes bij. Was best voedzaam hoor ;)
Blond, , had weer eens niet nagedacht, je had jouw heerlijke broodjes natuurlijk, stom stom!

Terug
Bovenaan Onderaan