BasBQ
Beef en Steak

Weber hebbedingetjes

 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
20.080
Gisteren stond er op marktplaats een fles opener van Weder.

Het was de afbeelding van een Weber kettle waarbij in de kettle ruimte voor een opener was gemaakt.

Het was een typisch relatie geschenk in een mooi doosje. Maar aangezien ik gek ben op dat soort prularia wilde ik deze graag kopen.

Helaas was iemand mij voor geweest :(. Op het wereldwijdeweb kon ik er niks over vinden nog geen foto of wat dan ook

Vanochtend maar een mailtje gestuurd naar Weber Nederland met de vraag waar hij te koop was?

Het antwoord was dat hij nog nergens te koop was maar dat ze werken aan webshop waar Weber gadgets verkocht gaan worden die niet in de winkel te koop zijn.

Opening van de webshop is ergens in maart 2012. Het wordt een onderdeel van de www.weberbarbecueclub.nl

Als ik meer weet laat ik het jullie weten ;).
 
Frits, sommige dingen wil ik pas weten als er een BUY NOW knop aan vastzit........
 
is idd een leuk hebbedingetje
 
Da's een hele mooie zeg! Die zou ik ook graag in de verzameling hebben!
 
Ik denk dat je daar gelijk in hebt Marc. De DvD verkoopt hij voor een tientje.

BTW ook voor een flesopener ga ik niet bij Reitse weg ;).
 
deze wordt bedoeld denk ik ;)

37ef5270.jpg
 
Ja dat is hem, hij is nu ook te koop via de weberclub :).
 
Leuk! Gelijk besteld...
 
Waar vind ik die club?
 
Bij de catalogus van de week zat een kortings coupon, maar die nummers zijn allemaal hetzelfde. Zal straks even kijken welk nummer het is ;).
 
Ja die had ik ook :), is maar beperkt geldig. Dacht 16 maart 2012 ?
 
Ha, te snel besteld dus...
 
Gaarne, ik heb die catalogus misschien ook nog ergens rondzwerven, ben niet helemaal helder deze week. Gisteren 2de niersteen die dwars zat, morgen toch maar even naar mijn grote vriend de dokter  :-X
 
Terug
Bovenaan Onderaan