Beef en Steak

Weber Go Anywhere mods

Robbert_vdB

Tondelzoeker
De zomer is helaas weer voorbij en de donkere dagen komen eraan, dat betekent dat ik weer tijd heb om te knutselen.
Voor het barbecueën op de camping gebruik ik een Weber Go Anywhere, een prima barbecue maar ik ben thuis wat meer
luxe gewend. Ik zou graag een thermometer plaatsen op de kopse kant monteren maar ben huiverig voor het boren in emaille.
Heeft iemand nog tips voor het boren in emaille of andere leuke mods?

Alvast bedankt,

Robbert

@LOMPE laars bedoeld deze verkoper:
Hoewel het geen antwoord op de vraag is natuurlijk..

Volgens mij kan je het beste tapen aan beide kanten en dan met een snelle boor een gaatje maken zonder te veel randjes.

Robbert, ik heb mijn wga helemaal naar wens gemaakt met onderdelen van S.W. is inderdaad duur maar kwaliteit is super. Vooral de horizontale luchtschuiven is een geweldige aanpassing. Ik heb ook een thermometer geplaats, eerst een stuk tape geplakt op de boorplaats zodat de boor niet wegdanst, dan gaatje geboord met fijn boortje en dan bredere boor tot gewenste opening. Hier de foto

wga mod.JPG

Laatst bewerkt:
Robbert, ik heb mijn wga helemaal naar wens gemaakt met onderdelen van S.W. is inderdaad duur maar kwaliteit is super. Vooral de horizontale luchtschuiven is een geweldige aanpassing. Ik heb ook een thermometer geplaats, eerst een stuk tape geplakt op de boorplaats zodat de boor niet wegdanst, dan gaatje geboord met fijn boortje en dan bredere boor tot gewenste opening. Hier de foto

Bekijk bijlage 71450

Ziet er top uit! Aan welke prijs moet ik ongeveer denken voor de onderdelen van S.W.?

Ziet er top uit! Aan welke prijs moet ik ongeveer denken voor de onderdelen van S.W.?
Het is al een tijd geleden en heb er eigenlijk geen idee meer van, in elk geval niet goedkoop maar het is echt wel kwaliteit en je hoeft het maar één keer te kopen natuurlijk en al de kleine ergernissen van de standaard wga zijn weg, ik heb van S.W. ook de inox asvanger/hitteschild er in liggen ter vervanging van dat gammel standaard ding. Het rooster heb ik zelf in 2 geslepen en heb van zo'n inox horeca bakje ook zelf een kolenhouder gemaakt.

Maar je kan hem gewoon een berichtje sturen en vragen achter de prijzen van de dingen die je wil, ik had indertijd dadelijk antwoord.

RVS 5 mm rooster heel/ 2-delig €59,50
RVS 5 mm rooster half €30,50
RVS 8 mm spijl grill rooster half €34,50
RVS 8 mm rooster 2-delig: €67,50
RVS 8 mm saté rooster €64,50
RVS luchtschuiven set regelbaar €42,50
RVS onder/kolen rooster €29,50
RVS diagonaal streep plaat €33,50 pst
RVS bakplaat dicht €32,50 pst
RVS luchtschuiven originele vorm set 2 st. €28,50
RVS hitteschild/asopvang €24,50
RVS offset plaat (indirect) €29,50
RVS kolenschot kort (indirect) €22,50
RVS kolenschot lang €26,50
RVS Kolenmandje half €24,50 pst
RVS Kolenmandje rotisserie €26,50 pst
RVS shaslick houder strips set 2st €22,50
RVS heat deflector plate €42,50
RVS rotisserie 15cm met spit €124,50
RVS verhoger 15cm rotisserie €81,50
RVS motorsteun rotisserie €18,50
RVS verhoger 15cm €76,50
RVS verhoger 10cm €59,50
RVS verhoger 6,5cm €41,50
RVS shaslick houder 6,5cm €42,50
RVS beugel tbv zijhandvat €10,50 pst
Houten handvat los €17,50 pst
Kolenmandje staal €17,50 pst
Bakeliet knop €3,50 pst
Eiken rookhout 2,5kg €7,50
Eiken rookhout 5 kg €15,00
1.25kg eiken rookmot krullen €10,00

Van de zomer ook wat mods besteld bij SW. Prima en snelle levering.
Zelfs hulp toen de DHL prutsers de verzending kwijt hadden gemaakt.

Ik heb ook aardig wat bijbesteld bij SW. Goeie service en vakwerk

Terug
Bovenaan Onderaan