BasBQ
Beef en Steak

Weber garantie

 
 
 
 
 

MarBQ

Gerijpt
Berichten
3.192
Ik heb ongeveer drie jaar geleden mijn OTP57 Ivory  gekocht en met regelmaat gebruikt.
Nu kwam ik er laatst achter dat er aan de kant waar ik meestal de kooltjes hebt liggen,
aan de buitenkant kleine haarscheurtjes ontstonden.
Op een gegeven moment viel er zelfs een stuk emaille ter grootte van een euro uit!
Ik zoeken naar het aankoopbewijs, Nix, Kwijt :(
Weber gemaild, foto's gestuurd.
Mag ik gewoon een nieuwe ophalen!! Dat is nog eens service!!

Ik neem dit X wel een zwarte want die staat erg mooi naast mijn spiksplinternieuwe WSM47 :p

Aankomend weekend 2 nieuwe Q's in de achtertuin, hoe cool is dat 8)
Ik ga voor een tokkie dus foto's volgen.

Grt, een tevreden Q'er
 
Daarom is weber nog steeds zo'n goede keus. Het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat  ;D
 
Weber staat onder de BBQers bekend om zijn enorme service. Echt top!
En ook fijn voor jou dat ze dat nog steeds waarmaken, geniet ervan. Dat word een feestelijk weekend, denk ik zo ;)
 
Mag je een nieuwe BBQ halen of een onderschaal?
Ik heb hetzelfde probleem gehad en nu weer trouwens en kreeg een nieuwe onderschaal.
 
@ Noskos,

Ik heb net in s'Gravenzande een compleet nieuwe One Touch Premium opgehaald :p
 
Ik had er trouwens ook een foto bij gedaan van bv de rand van de deksel, die was aardig roestig.
Dat zie je denk ik bij een compleet zwarte niet goed en misschien daarom een hele nieuwe gekregen :)
 
Dan was je zeker bij de Intratuin? Ik hoef niet zo nodig een nieuwe meer sinds ik mijn ei heb staan. Maar ik ga ze nog wel een mailtje sturen. Er werd indertijd gezegd dat het niet kon komen doordat ik de kolen daar altijd heb liggen, maar het is op de zelfde plek weer mis. Lijkt me wel dat daar het probleem zit.
 
Het was iid de Intratuin maar zij zijn alleen leverancier.
Toch vind ik het vreemd dat jij het ook al twee X aan de hand hebt gehad.
Er moeten toch meer forumleden zijn met dit probleem!
Ik zit mijn tijd nog wel uit met deze nieuwe bbq en daarna toch ook een eitje??
 
Heb het ook al vaker voorbij zien komen, gelukkig zelf nog niet meegemaakt.
 
probleem doet zich vaker voor bij 'gekleurde' webers volgens mij. Het is niet het emaille wat los laat, maar de verflaag. In de basis zijn ze allemaal zwart.

Persoonlijk vind ik sowieso dat ze gekleurde BBQ's moesten verbieden. Je gaat toch geen witte BBQ kopen?
 
Ik heb gewoon een zwarte hoor.
 
noskos zei:
Ik heb gewoon een zwarte hoor.

Ik heb ze ook allemaal in het zwart, de enige juiste kleur voor een BBQ

en groen en grijs dan... maar dan moet het geen weber zijn... ;)
 
Ben voor een groene gegaan aangezien ik dan tenminste nog iets groens in de tuin had staan. Alles bestraat, vandaar....
 
De vrouw vond het toendertijd wel mooi.
Ik ff blij dat ze de WSM alleen in het zwart hebben ;D
 
Mijn opmerking over de kleur was wat beterft de barsten in de emaille laag. Ik heb het nu al bij de tweede zwarte onderschaal. Dus dat het een probleem van de kleurtjes is geloof ik niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan