Beef en Steak

Wat Frits kan....

Dominique

BBQ Junkie
Een tijdje geleden zat Frits op te scheppen ,  http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=2005.msg28587#msg28587 dat hij zijn WGA zo lekker schoon had gemaakt na afloop van de vakantie. Dat zat mij toch niet lekker, moet ik zeggen ;)
Dussss.....
b768368dafa7678417b3b891350a1431.jpg

Ik zeg, dat is erg leuk om te doen, maar alles wat je te vaak doet daar gaat de lol vanaf. Dus voorlopig doe ik dit dus mooi niet weer.
Als ik trouwens naar de foto's kijk, ter vergelijking, blijkt eens te meer dat Frits mijn meerdere is. Pottedoossie, ik was nog wel zo fier op mezelf :(

hij glimt als een keutel in de maneschijn Dominique

Is dat een foto van voor of na de schoonmaak. ;)

Mike v R zei:
Is dat een foto van voor of na de schoonmaak. ;)

Ik zou mijn huisdeur maar op slot doen vannacht...:(

;) ik lach heeeeeel hard!

Dominique, wees eens een superheld en kom ook mijn Q's eens poetsen ;)

even of topic, heb je ook een andere avatar Piet?

Ik blijf het zeggen, een bbq is een zelfreinigend apparaat ;)

Ik wou ook iets grappigs hier neer zetten, maar nu durf ik dit niet meer  :o........ ;)

Leo zei:
even of topic, heb je ook een andere avatar Piet?

Ja, ik zag deze en vond hem leuk ;D

Maar wel behoorlijk off topic Leo, pas maar op dat er geen moderator mee kijkt ;)

Hallo, kunnen we weer even terug naar mijn prachtige schoonmaakactie?
Of moet ik ingrijpen, neetochzeker....;)

Mac to de rescue.............Dominique, hoe heb jij het toch voor elkaar gekregen, om die WGA weer blinkend schoon te krijgen.

Tips, of is dat allemaal geheim/ gepatenteerd  ? :D

animaatjes-huishouden-70160.gif

Mac

Mac zei:
Mac to de rescue.............Dominique, hoe heb jij het toch voor elkaar gekregen, om die WGA weer blinkend schoon te krijgen.

Tips, of is dat allemaal geheim/ gepatenteerd  ? :D

animaatjes-huishouden-70160.gif

Mac

Ha Mac,
Ik heb hem dik ingesmeerd met van die groene zeep uit zo'n plastic tonnetje, van driehoek. En toen een schaaltje amoniak erin gezet, en de hele handel in een vuilniszak geschoven en dichtgeknoopt. Lekker nachtje laten staan, en de volgende dag met heet water en van die sponsjes met een schuurkantje aan de gang, als laatste nog 2 brillosponsjes gebruikt. En wat er toen nog niet afwas, is vanaf nu familie van de WGA ;). Naspoelen met heet water, en droogwrijven voor de foto. ;)

Spiffs zei:
Dat lukt je vast geen tweede keer.....
en omdat zeker te weten, ben ik niet de beroerste en stel mijn wga vrijwillig ter beschikking

Daaahahaaahaaag, Marc!!!! Kbentochzekernietgek ;)

Terug
Bovenaan Onderaan