BasBQ
Beef en Steak

Waar vind ik een ToDo lijst?

 
 
 

Tom Hendriks

Pitmaster
Berichten
688
Hallo Allemaal,

Ik heb een vraagje: ik lees vaak dat mensen zeggen dat ze een gerecht op hun ToDo lijstje zetten.
Zit er op het forum iets waar je gerechten op een lijst kan zetten of is op een ToDo lijst zetten, een eigen lijstje buiten het forum om?

Alvast bedankt voor jullie reacties
 
dat is een lijstje die een ieder zelf maakt en bijhoudt, gewoon gerechten die je graag nog eens zou willen maken en niet wilt vergeten
 
Het is meer dan dat.... als je jezelf registreert op de controller site (even zoeken hier) dan verschijnt er
bij elk recept linksboven een to do knop.... klik daarop en je lijstje wordt gevuld.
Daar kan je ook mooi je bbq-sessies op bijhouden en als je wil een counter aan koppelen.
Er zijn verschillende draadjes over met uitleg van Structor. Even op zoeken hier.

Lin was me net voor....  ;)
 
Sander72 zei:
Het is meer dan dat.... als je jezelf registreert op de controller site (even zoeken hier) dan verschijnt er
bij elk recept linksboven een to do knop.... klik daarop en je lijstje wordt gevuld.
Daar kan je ook mooi je bbq-sessies op bijhouden en als je wil een counter aan koppelen.
Er zijn verschillende draadjes over met uitleg van Structor. Even op zoeken hier.

Lin was me net voor....  ;)

Fijn dat we elkaar zo goed aanvoelen Sander!  ;)
 
hertogjr zei:
Kan je dit ook gebruiken als je taxatiekosten gebruikt?

Huh?? Of bedoel je Tapatalk? Dat weet ik eerljk gezegd niet...
 
Meestal gaat het wel goed gelukkig.
Maar de controller site benader ik altijd via de browser.
Durf het dus niet te zeggen, niet zo'n tapatalk fan hier.
 
ToDo werkt niet met Tapatalk
 
Bedankt voor alle reacties... :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan